Συνεχίζονται οι πρωτιές και οι διακρίσεις μαθητών της ΑΓΣ σε διαγωνισμούς

Συνεχίζονται οι πρωτιές και οι διακρίσεις μαθητών της ΑΓΣ σε διαγωνισμούς

Την «κορυφή» σε δύο διαγωνισμούς κατέκτησαν μαθητές του Γενικού Λυκείου της Σχολής. Σε άψογη συνεργασία και συνεννόηση με τους αρμόδιους καθηγητές τους, επιβεβαίωσαν το υψηλό επίπεδο μάθησης και εκπαίδευσης που παρέχεται στο λύκειο.

Συγκεκριμένα, μαθητές του ΓΕΛ συμμετείχαν στον τοπικό διαγωνισμό EUSO  (Πανευρωπαϊκός Διαγωνισμός Πειραμάτων) που πραγματοποιήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου 2018. Την ομάδα αποτελούν οι μαθήτριες της Β’ τάξης Ευαγγελία Βουδούρη, Ιωάννα Κωνσταντινίδου και Στυλιανή Σαπαντζή με μέντορες τους καθηγητές του σχολείου Ελένη Γιαννιού (Χημεία), Αντωνία Κωτούλα (Βιολογία) και Εμμανουήλ Πεδιωτάκη (Φυσική).

Ο διαγωνισμός γίνεται κάθε χρόνο στα μαθήματα Φυσική, Χημεία, Βιολογία και περιλαμβάνει θεωρητικό και πειραματικό μέρος. Οι μαθητές κλήθηκαν να εκτελέσουν από ένα πείραμα στα παραπάνω μαθήματα, να πάρουν τις απαραίτητες μετρήσεις να τις επεξεργαστούν και να βγάλουν τα αντίστοιχα συμπεράσματα. Διοργανώνεται από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών με την έγκριση του υπουργείου Παιδείας και αποτελεί την πρώτη φάση του πανευρωπαϊκού διαγωνισμού.

Η ομάδα του ΓΕΛ κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο συνολικό διαγωνισμό και επιμέρους την πρώτη θέση στη Φυσική, τη δεύτερη θέση στη Χημεία και τη δεύτερη θέση στη Βιολογία. Με αυτό το αποτέλεσμα, πέρασε στην επόμενη φάση που θα γίνει στις Σέρρες το Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019 από τον οποίο θα προκύψει η ομάδα που θα συμμετάσχει στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό EUSO 2019 που θα πραγματοποιηθεί στην Πορτογαλία.

Λίγες μέρες αργότερα και ειδικότερα το διήμερο 15 και 16 Δεκεμβρίου 2018, μαθητές της Α’ τάξης του ΓΕΛ κατέκτησαν την πρωτιά στον 8ο Διαγωνισμό Μαθηματικής και Λογικής Σκέψης, ενώ στον ίδιο διαγωνισμό οι μαθητές της Γ’ τάξης έλαβαν την πέμπτη θέση. Ο διαγωνισμός, ο οποίος είναι εγκεκριμένος από το υπουργείο Παιδείας, βασίζεται στην αντίληψη και την ορθολογική σκέψη με στόχο την επίλυση μαθηματικών και λογικών γρίφων, χωρίς να προϋποθέτει γνώση συγκεκριμένων θεμάτων ή να απαιτεί προετοιμασία.

Η επίλυση λογικών γρίφων θεωρείται διεθνώς μία ουσιαστική και συναρπαστική διαδικασία μάθησης στοχεύοντας στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τα μαθηματικά και την καλλιέργεια δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων. Οι μαθητές της Α’ τάξης ήταν οι: Ευγένιος Σαλαγκούδης, Θαλής Τσιωνάς και Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος και της Γ’ τάξης οι: Βασίλης Γκίρλος, Μαρισέλ Μερολάρι και Γιάννης Μηλαράς.