ΟΣΔΕ 2026: Ναυαγεί και ο στόχος της 22ας Ιουνίου – Την Τρίτη η παρουσίαση της εφαρμογής στο ΓΕΩΤΕΕ
Ούτε ο στόχος της 22ας Ιουνίου φαίνεται τελικά να επιτυγχάνεται για την ενεργοποίηση της πλατφόρμας υποβολής δηλώσεων ΟΣΔΕ 2026, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του πρωτοσέλιδου ρεπορτάζ της «ΥΧ» της Παρασκευής 19 Ιουνίου. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το άνοιγμα του συστήματος μετατίθεται εκ νέου, καθώς προηγείται η παρουσίαση της νέας εφαρμογής στους εκπροσώπους του ΓΕΩΤΕΕ. Πρόκειται […]
20/06/2026 2' διάβασμα







