Να μην ανανεώσουν την τριετή αγοραστική συμμαχία που συγκρότησαν το 2018, με σκοπό να επιτύχουν καλύτερες τιμές από μεγάλους προμηθευτές όπως η Nestle ή η Unilever, αποφάσισαν η γαλλική Carrefour και η βρετανική Tesco.
Σύμφωνα με το Reuters, η απόφαση αυτή δεν φαίνεται να σχετίζεται με την αποχώρηση της Μεγάλης Βρετανίας από την ΕΕ και έχει να κάνει αποκλειστικά με την επιχειρηματική στρατηγική των δύο αλυσίδων. Aποτελεί, ωστόσο, μια ένδειξη ότι η συνεργασία δεν απέδωσε τελικά τους καρπούς που ανέμεναν.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο, η προσοχή των μεγάλων λιανεμπόρων αυτό το διάστημα είναι στην αντιμετώπιση του ανταγωνισμού που δέχονται από το διαδίκτυο, με κύριο εκφραστή την Amazon, η οποία μάλιστα έχει συνεργαστεί με ανταγωνιστές, όπως η Aldi και η Lidl. Επισήμως, η συμμαχία των Carrefour-Tesco εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2021.