Υψηλή διατροφική αξία με λιγότερη ζάχαρη σε όλα τα προϊόντα Κρι Κρι

Στις νέες τακτικές που εφάρμοσε η Κρι Κρι για μείωση της ζάχαρης σε όλα της τα προϊόντα, διατηρώντας την υψηλή διατροφική τους αξία, αναφέρθηκε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Κρι Κρι, Τζελίνα Κουκουμέλη στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε συνεργασία με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα «Food for Life», με θέμα  «Έρευνα & Καινοτομία: Πυλώνες Ανάπτυξης της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων».

Η κ. Κουκουμέλη παρουσίασε τους κύριους στόχους της εταιρείας για μείωση της ζάχαρης και όχι αντικατάστασή της από γλυκαντικές ουσίες, πρακτική που συνάδει με τις παγκόσμιες συστάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Ειδικότερα, έγινε αναφορά στο επαναλανσάρισμα της  νέας σειράς προϊόντων Κρι Κρι επιδόρπια γιαουρτιού με φρούτα τα οποία περιέχουν 26% λιγότερη ζάχαρη, χαμηλά λιπαρά και θερμίδες, ενώ δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες και συντηρητικά. Παράλληλα, είναι πλούσια σε ασβέστιο, συμβάλλοντας στην πεπτική υγεία.

Επιπλέον, μείωση από 13 έως 35% στα συνολικά σάκχαρα  , ανάλογα με την προϊοντική κατηγορία, έγινε και σε όλα τα προϊόντα Κρι Κρι Kids επιδόρπια γιαουρτιού, που κατέχουν την 1η θέση στις καρδιές των παιδιών. Τα Κρι Κρι Kids παρασκευάζονται αποκλειστικά από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, χωρίς χρωστικές ουσίες και συντηρητικά.

Τέλος, η κ. Κουκουμέλη αναφέρθηκε στο λανσάρισμα του 1ου βρεφικού γιαουρτιού στην ελληνική αγορά με ονομασία «Το πρώτο μου γιαουρτάκι». Το νέο αυτό προϊόν αποτελεί το πρώτο γιαούρτι ειδικά σχεδιασμένο για βρέφη από 6 μηνών με την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού Κολλεγίου Παιδιάτρων με ελληνικό γάλα ημέρας και  ήπιες καλλιέργειες, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά.

Την ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και φοιτητές Πανεπιστημιακών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων, καθώς και εκπρόσωποι της Πολιτείας και των Φορέων σχετικών με τη διατροφή.