Υψηλή ποιότητα και μειωμένο κόστος παραγωγής οι στόχοι της συνεργασίας της εταιρείας ΑΝΥΦΙΟΝ με τη NEUROPUBLIC

Κλειδί τα τεχνολογικά εργαλεία που θα δώσουν προστιθέμενη αξία στο προϊόν της Αργολίδας

Βήμα για προϊόντα υψηλής ποιότητας με παράλληλη μείωση του κόστους παραγωγής κάνει η εταιρεία ΑΝΥΦΙΟΝ στην Αργολίδα, σε συνεργασία με την εταιρεία NEUROPUBLIC.

Το βράδυ της Τετάρτης (27/3), στις εγκαταστάσεις της εταιρείας ΑΝΥΦΙΟΝ, εκπρόσωποι των συνεργαζόμενων εταιρειών και παραγωγοί, μέσα από διάλογο, έβαλαν τις βάσεις για την επόμενη μέρα και έθεσαν τους νέους στόχους.

Ο Γιώργος Στεργίου, CEO της ΑΝΥΦΙΟΝ, δήλωσε: «Βιωσιμότητα είναι η ικανότητα να καλύπτονται οι ανάγκες της παρούσας γενιάς χωρίς να παρεμποδίζεται η δυνατότητα των μελλοντικών γενεών να καλύψουν τις δικές τους ανάγκες. Στην ANYFION, επικεντρωνόμαστε στην ένταξη βιώσιμων πρακτικών στις αγροτικές εργασίες. Η σημερινή συνάντηση με τους αγρότες, που μας προμηθεύουν τα προϊόντα τους, αποτέλεσε ένα βήμα προς την αξιολόγηση και τη βελτίωση των προσπαθειών μας για περιβαλλοντική βιωσιμότητα».

Όπως ανέφερε ο κ. Στεργίου, στη συνάντηση συζητήθηκε «η βελτίωση των μεθόδων καλλιέργειάς μας για να ελαχιστοποιήσουμε τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο, διατηρώντας, ταυτόχρονα, υψηλή ποιότητα προϊόντων. Η εκδήλωση υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας προς τη βιώσιμη γεωργία. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε στενά με τους αγρότες για την υλοποίηση πρακτικών, βιώσιμων λύσεων, που ωφελούν τόσο το περιβάλλον όσο και την επιχείρησή μας».

Ο Σπύρος Ρέππας, γεωπόνος της NEUROPUBLIC και υπεύθυνος πεδίου για τις εργασίες στην Αργολίδα, αναφερόμενος στη συνεργασία με την εταιρεία ΑΝΥΦΙΟΝ τόνισε τα εξής: «Η NEUROPUBLIC είναι μία εταιρεία που αναπτύσσει την ευφυή γεωργία στην Ελλάδα, προσπαθώντας να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους παραγωγούς που ενδιαφέρονται να εφαρμόσουν αυτές τις τεχνολογίες . Η εταιρεία ΑΝΥΦΙΟΝ έχει δείξει ότι δεν κυνηγάει τις εξελίξεις, αλλά πορεύεται με αυτές. Αυτό που θέλουμε να δώσουμε εμείς είναι τα τεχνολογικά εργαλεία προκειμένου οι αγρότες να μειώσουν το κόστος παραγωγής, αλλά και να βελτιώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, ώστε να δώσουν μία προστιθέμενη αξία στο τελικό προϊόν, το οποίο κατά κύριο λόγο εξάγεται στο εξωτερικό».