Συγγνώμη από τους παραγωγούς ζητάει η TESCO

Συγγνώμη από τους παραγωγούς ζητάει η TESCO

Συγγνώμη από τους παραγωγούς για τις καθυστερήσεις στην εξόφληση, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco. Αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο που θα αφορούν κυρίως την απλοποίηση του αλλά και μια πιο σταθερή τιμολογιακή πολιτική προς τους προμηθευτές, υποσχέθηκε η TESCO που στις αρχές Οκτωβρίου σε ανακοίνωσή της ζήτησε συγγνώμη από τους παραγωγούς και δεσμεύτηκε για περισσότερη διαφάνεια κατά την προμήθεια αγροδιατροφικών προϊόντων.

Πιο άμεσες πληρωμές

Στα πλαίσια της κορυφαίας βρετανικής εκδήλωσης για τα τρόφιμα και τη μαναβική «IGD Big Debate Conference» στις 8 Οκτωβρίου ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της TESCO, Dave Lewis, ανακοίνωσε η βρετανική αλυσίδα δεν θα χρησιμοποιεί πλέον μια πολύπλοκη πιστωτική πολιτική αλλά θα εισάγει μια νέα σταθερή προσέγγιση, που θα βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις αγροδιατροφής.

Οι πολύ μικροί παραγωγοί, σύμφωνα με την εταιρία, θα πληρώνονται 34 μέρες γρηγορότερα από ότι με βάση το προηγούμενο μοντέλο. Η νέα πολιτική της TESCO πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τον Ιούνιο του 2016.

Ο Dave Lewis απολογήθηκε στους προμηθευτές και παραδέχτηκε δημόσια ότι έγιναν «λάθος επιλογές», κατά την επιδίωξη υψηλών κερδών με κάθε κόστος, το οποίο έχει προκαλέσει δυσχέρειες σε καταναλωτές και προμηθευτές και έβλαψε το εμπορικό σήμα της Tesco.