Αμφίκλεια: Από τον αιώνα της ταχύτητας στα χρόνια του αραμπά

Με «κενό γράμμα» παρομοιάζουν οι δήμαρχοι των δήμων Λεβαδέων και Αμφίκλειας – Ελάτειας τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών για ταχύτερα τρένα στις περιοχές τους.

Οι δήμαρχοι, μετά από συνάντηση με τα αρμόδια στελέχη του υπουργείου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έλαβαν τη διαβεβαίωση ότι οι περιοχές θα παραμείνουν στο δυναμικό των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύμφωνα με το δίκαιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής αυτής για επαναφορά της εκτέλεσης των δρομολογίων 1520 και 1521.

Η μετακίνησή του θα γίνεται «κατά τρόπο λειτουργικό και βιώσιμο, ανταποκρινόμενο στις πραγματικές και εύλογες ανάγκες, τόσο των δημοτών όσο και των επισκεπτών». Στόχος αυτής της πρότασης ήταν να σταματήσει ο συγκοινωνιακός αποκλεισμός των παραπαρνάσιων περιοχών.

Οι πολιτικές πιέσεις μεγάλες, τα χτυπήματα στην πλάτη περισσότερα, αλλά το αποτέλεσμα κάτω από το μηδέν.

Οι δύο ώρες για Αθήνα θα γίνουν τέσσερις

Οι πανηγυρικές εκδηλώσεις της 14ης Απριλίου του 2022 και τα διθυραμβικά σχόλια για τη σύμβαση παροχής δημόσιας υπηρεσίας μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επισφραγίστηκε με ρήτρες και κυρώσεις.

Δυστυχώς, όμως, πριν αλέκτορα φωνήσαι και πριν προλάβει να καταλαγιάσει η ικανοποίηση των πολιτών της ευρύτερης περιοχής, η κατάσταση… εκτροχιάστηκε.

Αντί για 2 ώρες και 10 λεπτά, το κλασικό δρομολόγιο Αμφίκλεια-Αθήνα έγινε 4 ώρες. Αυτά προβλέπει η ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα δρομολόγια των τρένων της περιοχής, όπως καταγγέλλουν οι φορείς, εκτοξεύοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυσαρέσκειά τους και κάνουν λόγο για πολίτες τρίτης κατηγορίας.