Ανοδική πορεία για τα e-shops στην Κορινθία

Με συγκρατημένη αισιοδοξία αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί βιολογικών την προώθηση των προϊόντων τους μέσω του διαδικτύου και των εργαλείων που προσφέρει, όπως τα e-shops.

«Είχα 75.000 προβολές το τελευταίο τρίμηνο στη σελίδα μου στο Facebook χωρίς να χρησιμοποιήσω τα εργαλεία προώθησης της διαφήμισης, όπως μου δίνεται η δυνατότητα εάν πληρώσω. Παρ’ όλα αυτά, δεν βρέθηκε ούτε ένας να με πάρει τηλέφωνο για να με ρωτήσει για τα προϊόντα μου», σημειώνει ο Ιάσωνας Σκουτέρης.

Η Τσονιώτη Μαρία, ιδιοκτήτρια ιστοσελίδας προώθησης και βιολογικών αγροτικών προϊόντων, αναφέρει: «Τα τελευταία χρόνια και λόγω της πανδημίας έχει ανέβει η ζήτηση μέσω των e-shops. Αρχίζει και γίνεται νοοτροπία και θεωρείται πιο εύκολο να ψωνίζει κάποιος ηλεκτρονικά».

Όπως εξηγεί, «πρόκειται για ένα διαρκώς ανερχόμενο εργαλείο στις πωλήσεις που χρειάζεται τον χρόνο του. Από τη μία μεριά, το e-shop σου δίνει μία μεγάλη γκάμα προϊόντων για να επιλέξεις και από την άλλη χάνεις τη δυνατότητα να δεις αυτό που θα αγοράσεις και να έχεις μία πιο ολοκληρωμένη άποψη».

Τέλος, ο παραγωγός Λάζαρος Γκούγιας δήλωσε ότι οι αγορές που γίνονται μέσω της ιστοσελίδας είναι περιορισμένες, αλλά «ήδη δημιουργούνται ομάδες που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τα αποτελέσματα είναι θετικά».