Άνοδο για τον Όμιλο Barilla στην παγκόσμια κατάταξη RepTrak® 100
Η Barilla εξασφάλισε την 29η θέση συνολικά, κερδίζοντας τέσσερις θέσεις σε σχέση με το 2023 και απέκτησε την πρωτιά ανεβαίνοντας μία θέση στην ειδική κατάταξη της RepTrak® που καταρτίζει κάθε χρόνο τον κατάλογο των εταιρειών με την καλύτερη παγκόσμια φήμη λαμβάνοντας υπόψη την ποιότητα των προϊόντων και τις αξίες της εταιρείας.
Ο Όμιλος Barilla, η παγκοσμίου φήμης ιταλική εταιρεία τροφίμων, ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη σημαντική άνοδο στην παγκόσμια κατάταξη RepTrak® 100, η οποία την αναδεικνύει ως την κορυφαία εταιρεία στον κλάδο των τροφίμων, εξασφαλίζοντας παράλληλα την 29η θέση συνολικά παγκοσμίως. Το επίτευγμα αυτό επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευσή της εταιρείας στην αριστεία, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα σε όλες τις δραστηριότητές της, καθώς και τη μεγάλη φροντίδα προς τις τοπικές κοινωνίες, όπου ο Όμιλος ασκεί την επιχειρηματική δράση του.
Το 2023, ο Όμιλος Barilla ξεκίνησε ένα ταξίδι μετασχηματισμού, το οποίο χαρακτηρίζεται από σημαντικές επενδύσεις στην βελτίωση της παραγωγικής της ικανότητας, την μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς της και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Με επενδύσεις ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, οι προσπάθειες αυτές περιλαμβάνουν επεκτάσεις σε εγκαταστάσεις παραγωγής, όπως το ιταλικό εργοστάσιο σάλτσας στο Rubbiano (Πάρμα), το εργοστάσιο Celle στη Γερμανία, καθώς και σημαντικές αναβαθμίσεις στη συσκευασία και τις γραμμές παραγωγής σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Μερικά παραδείγματα είναι τα φωτοβολταϊκά συστήματα που εγκαταστάθηκαν στις εγκαταστάσεις του Rubbiano, που αναγνωρίζεται ως το μεγαλύτερο εργοστάσιο σάλτσας στην Ευρώπη, και ένα νέο φωτοβολταϊκό σύστημα 690KW στο εργοστάσιο σκληρού σιταριού στο Βόλο, στην Ελλάδα, επεκτείνοντας τη δέσμευση του Ομίλου για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Επιπλέον, οι επενδύσεις του Ομίλου Barilla θέτουν νέα πρότυπα για διαφανείς και ποιοτικές επιλογές στη βιομηχανία τροφίμων, αξιοποιώντας την τεχνολογία αιχμής. Από το 2010, η εταιρεία έχει αναδιαμορφώσει 491 προϊόντα και έχει εισαγάγει 40 νέα προϊόντα με βελτιωμένο διατροφικό προφίλ, αποδεικνύοντας την αφοσίωσή της στην παροχή επιλογών στους καταναλωτές που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές διατροφικές ανάγκες: προϊόντα χωρίς προσθήκη ζάχαρης, πλούσια σε φυτικές ίνες, ολικής άλεσης, με όσπρια ή ξηρούς καρπούς ή σε συσκευασίες μιας δόσης.
Με δραστηριότητα σε περισσότερες από 100 χώρες και σε 29 εργοστάσια παραγωγής, ο Όμιλος Barilla δεσμεύεται να προάγει τη συμμετοχικότητα και την διαφορετικότητα τόσο εντός του οργανισμού του, όσο και σε ολόκληρη την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Με την υπεράσπιση της ισότητας των φύλων, την εξάλειψη του αδικαιολόγητου μισθολογικού χάσματος μεταξύ των δύο φύλων, η εταιρεία προωθεί θετικές αλλαγές και δημιουργεί ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς για όλους. Το 2018, ο Όμιλος εγκαινίασε ένα πρόγραμμα D&I για τους προμηθευτές της, έτσι ώστε να ηγηθεί της αλλαγής κουλτούρας εντός της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ την1η Ιανουαρίου 2024 έθεσε σε ισχύ τη νέα πολιτική γονεϊκής άδειας, προσφέροντας 12 εβδομάδες άδειας με πλήρεις αποδοχές σε κάθε γονέα, ανεξαρτήτως φύλου ή οικογενειακής κατάστασης.