Αυτοκόλλητες ταινίες υπόσχονται την αύξηση της διατηρησιμότητας των φρούτων στο ράφι

k3 start up
Η Stixfresh, start up με έδρα το Σιάτλ, σκοπεύει να καταπολεμήσει τα απόβλητα τροφίμων μέσω μιας νέας αυτοκόλλητης ετικέτας, η οποία ισχυρίζεται ότι μπορεί να κρατήσει τα φρούτα φρέσκα στο ράφι μέχρι και 14 ημέρες.

Η επικάλυψη της αυτοκόλλητης ετικέτας αποτελείται από κερί μέλισσας και άλλα φυσικά συστατικά, τα οποία έχουν την ένδειξη GRAS (γενικά αναγνωρισμένη ως ασφαλής), σύμφωνα με την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων.

Τα συστατικά αυτά δημιουργούν ένα προστατευτικό στρώμα γύρω από το φρούτο, ενώ οι μελέτες της Stixfresh που διεξήχθησαν μέσω συνεργασιών με εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας έδειξαν ότι με την επιβράδυνση της διαδικασίας ωρίμανσης, η αυτοκόλλητη ταινία μπορεί να επεκτείνει τη φρεσκάδα μιας ομάδας φρούτων έως και 50%.

Στόχος των ιδρυτών της Stixfresh είναι να επεκταθεί η συγκεκριμένη καινοτομία σε παγκόσμιο επίπεδο ώστε να μειωθούν τα φρούτα που καταλήγουν στα σκουπίδια.