Carrefour: Στηρίζει τους Γάλλους παραγωγούς πυρηνόκαρπων

Προωθητική καμπάνια για τη στήριξη των Γάλλων παραγωγών φρούτων, που χτυπήθηκαν από τους παγετούς του Απριλίου, τρέχει η Carrefour. Η πρωτοβουλία της αλυσίδας αφορά, κατά κύριο λόγο, συνεργαζόμενους παραγωγούς πυρηνόκαρπων και το μότο της είναι «τιμή κόστους για τα φρούτα που αντιστάθηκαν» (prix coutant pour les fruits resistants).

Όπως υποδηλώνει, προβλέπει τη διάθεση στο καταναλωτικό κοινό ροδάκινων, βερίκοκων, νεκταρινιών και δαμάσκηνων σε τιμές κόστους για το διάστημα 29 Ιουνίου – 19 Σεπτεμβρίου.

Το σκεπτικό της καμπάνιας είναι να αναδειχθεί η τοπική παραγωγή φρούτων, να ευαισθητοποιηθούν οι καταναλωτές για τη δύσκολη κατάσταση την οποία αντιμετωπίζουν οι αγρότες και, βεβαίως, να αυξηθούν οι πωλούμενοι όγκοι. Αξίζει να σημειωθεί ότι και κατά την περίοδο της κακοκαιρίας η Carrefour είχε προχωρήσει στη μείωση του χρόνου εξόφλησης των παραγωγών, ώστε να λάβουν μια οικονομική «ανάσα».

Οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν φέτος την άνοιξη σε πολλά παραγωγικά κέντρα της χώρας προκάλεσαν τεράστιες ζημιές σε δενδροκαλλιέργειες, αμπέλια, τεύτλα, αλλά και σε εκτατικές καλλιέργειες, όπως το σιτάρι.

Η οργάνωση CGB έκανε πρόσφατα λόγο για τις «μεγαλύτερες απώλειες από τον παγετό που έχει υποστεί ιστορικά ο κλάδος», ενώ οι αποζημιώσεις και οι οικονομικές ενισχύσεις που χορήγησε η γαλλική κυβέρνηση, ώστε να καλυφθεί μέρος έστω του εισοδήματος των αγροτών έφτασαν το 1 δισ. ευρώ.