Διαδικτυακές δράσεις για την προβολή των προϊόντων της περιφέρειας Κ. Μακεδονίας

Σε πλήρη ανασχεδιασμό και προσαρμογή στα νέα δεδομένα που επιφέρει η πανδημία προχωρά η Αντιπεριφέρεια Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ειδικότερα σε ό,τι αφορά την υποστήριξη, την προώθηση και την προβολή των αγροτικών προϊόντων της.

Καθώς όλος ο προγραμματισμός των εκδηλώσεων και συμμετοχών σε διεθνείς εκθέσεις, συνεδρίων κ.λπ. έχει ματαιωθεί λόγω Covid-19, ήδη η περιφέρεια έχει στραφεί σε διαδικτυακές δράσεις και σε αναθεωρημένα εργαλεία προώθησης της γαστρονομίας, των τροφίμων και ποτών και γενικότερα του παραγωγικού τομέα της.

Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας, Σωτήρη Μπάτο, όλος ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των δράσεων που είχε προγραμματίσει η περιφέρεια έχουν ακυρωθεί λόγω συνθηκών. «Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε έναν δυναμικό στρατηγικό σχεδιασμό στο θέμα της προώθησης και προβολής των αγροτικών προϊόντων. Το 2020 θα ήταν εξαιρετική χρονιά στον τομέα αυτόν.

Υπήρξε προγραμματισμός για συμμετοχή σε πάνω από 30 διεθνείς εκθέσεις, τέσσερις επιχειρηματικές αποστολές, οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam trips) 25 ξένων δημοσιογράφων στην περιοχή μας και πολλές άλλες ενέργειες που υποστηρίζουν τα αγροδιατροφικά προϊόντα της ΠΚΜ και τη δικτύωση των επιχειρήσεών μας με διεθνείς αγοραστές», τονίζει ο κ. Μπάτος και επισημαίνει πως ο όλος σχεδιασμός πλέον στρέφεται σε διαδικτυακές ενέργειες και προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα.

Συμμετοχές

Μάλιστα, υπάρχει σχεδιασμός για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας καταχώρισης και προβολής προϊόντων ανά κατηγορία και ανά ΠΕ. Στο ίδιο διαδικτυακό πλαίσιο, η ΠΚΜ και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν στο 1ο Web Greek Gastronomy Workshop 2020, που θα γίνει στο Βέλγιο, από 25 έως 27 Νοεμβρίου 2020 και στην Πολωνία, από 8 έως 10 Δεκεμβρίου 2020.

Στη διάρκεια των εκδηλώσεων αυτών οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν Β2Β συναντήσεις και να προωθήσουν σε ενδιαφερόμενους επαγγελματίες τα προϊόντα τους και τις γαστρονομικές τους προτάσεις. Ταυτόχρονα, θα γίνονται και παρουσιάσεις προορισμών.

«Δυστυχώς, το αγροτικό προϊόν έχει το πρόβλημα ότι ο ενδιαφερόμενος θέλει να το δει και να το δοκιμάσει. Θα δούμε πώς θα πάνε οι διαδικτυακές ενέργειες και από τις δύο πλευρές», καταλήγει ο κ. Μπάτος.