ΕΚΘΕΣΗ SAUDI HORECA: Τα αλιεύματα της Δυτικής Ελλάδας στον παγκόσμιο γαστρονομικό χάρτη

Στην έκθεση Saudi Horeca ταξίδεψαν τα αλιεύματα της Δυτικής Ελλάδας στο πλαίσιο της καμπάνιας Western Greece Seafood, η οποία ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας.

Η έκθεση πραγματοποιήθηκε από 27 έως 29 Νοεμβρίου στο Ριάντ και συγκέντρωσε περισσότερους από 34.000 επισκέπτες από τη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και την Ασία. Ήταν ο πέμπτος και τελευταίος σταθμός στο roadshow εκθέσεων και εκδηλώσεων της καμπάνιας Western Greece Seafood, μετά από συμμετοχή σε τέσσερις από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων και HORECA παγκοσμίως.

Στόχος ήταν να μπουν στον παγκόσμιο γαστρονομικό χάρτη τα εκλεκτά αλιεύματα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, και συγκεκριμένα το αβγοτάραχο Μεσολογγίου, η γάμπαρη Αμβρακικού, τα αλίπαστα της λιμνοθάλασσας, η αθερίνα της λίμνης Τριχωνίδας και το χέλι.

Κατά τη διάρκεια της Saudi Horeca, πλήθος επαγγελματιών και διαμορφωτών γνώμης επισκέφθηκαν το περίπτερο της καμπάνιας για να ενημερωθούν σχετικά με τα προωθούμενα προϊόντα και τις επιχειρήσεις που τα παράγουν, τα μεταποιούν και τα εμπορεύονται.

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν εκλεκτές λιχουδιές, προετοιμασμένες με πρώτη ύλη από τις λιμνοθάλασσες της Αιτωλοακαρνανίας. Το περίπτερο της καμπάνιας στελεχώθηκε από εκπροσώπους του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, οι οποίοι ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο τα εξαιρετικά προϊόντα των τοπικών παραγωγών, πραγματοποιώντας στοχευμένες b2b επαφές με εισαγωγείς και αγοραστές τροφίμων.

Προωθητική εκδήλωση

Παράλληλα, διοργανώθηκε προωθητική εκδήλωση Western Greece Seafood στο πολυτελές εστιατόριο Billionaire, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 65 συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι, κυβερνητικοί αξιωματούχοι, εισαγωγείς, αγοραστές και επαγγελματίες HORECA.

Στη συνέχεια, ακολούθησε παρουσίαση του προγράμματος και των προωθούμενων προϊόντων, καθώς και προβολή του ειδικού προωθητικού βίντεο που δημιουργήθηκε για την ανάδειξη της περιοχής και των παραγωγών της. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με δείπνο, το οποίο περιλάμβανε μενού ειδικά διαμορφωμένο για την περίσταση από τους σεφ του εστιατορίου Billionaire, βασισμένο στα αλιεύματα της Δυτικής Ελλάδας.

Πριν από λίγες ημέρες, τα αποτελέσματα της καμπάνιας παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.