Ένας στους πέντε επιθυμεί συχνότερες επισκέψεις με μικρότερο καλάθι στο σούπερ μάρκετ

-Διαφήμιση-

Το διευρυμένο ωράριο δεν θεωρείται αναγκαίο από το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών (56,3% κατά της διεύρυνσης έναντι 42,8% υπέρ) όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της συμβουλευτικής εταιρείας Netrino με την εταιρεία δημοσκοπήσεων RASS.

Η έρευνα διενεργήθηκε με τη «μέθοδο της χιονοστιβάδας» (snowball sample) και εστιάστηκε κυρίως στην Αττική και για το διάστημα, από το βράδυ της Παρασκευής 20 Μαρτίου έως και το μεσημέρι της Κυριακής 22 Μαρτίου.

Σημειώνεται ότι το δείγμα της έρευνας (344 πολίτες με γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και διάθεση να απαντήσουν) δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού, αποτελεί όμως δείγμα καταναλωτών που συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία καθώς απαρτίζεται από πολλούς εργαζόμενους και ανθρώπους των παραγωγικών ηλικιών.

Σύμφωνα με τα εύρημα τα της έρευνας:

  • Περισσότεροι από 3 στους 4 (75,9%) ανησυχούν για το ενδεχόμενο να ασθενήσουν από τον κορονοϊό COVID-19. Μεγαλύτερη ανησυχία έχουν οι μεγαλύτερες ηλικίες και κυρίως εκείνοι που δουλεύουν στην εφοδιαστική αλυσίδα.
  • Ικανοποιητική είναι η εξυπηρέτηση από τα σούπερ μάρκετ. Σχεδόν καθολική ήταν η ικανοποίηση από τη λειτουργία των καταστημάτων αυτή τη δύσκολη περίοδο, αποδεικνύοντας τη σημαντική προσπάθεια που γίνεται από τους εργαζόμενους και τις διοικήσεις των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ.
  • Σε ό,τι αφορά στη συχνότητα των επισκέψεων, πριν την επιβολή των περιοριστικών μέτρων για την εβδομαδιαία επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, σχεδόν οι μισοί ερωτώμενοι στην έρευνα απάντησαν ότι αυτή θα ήταν η δική τους συχνότητα επίσκεψης (48,3%). Ωστόσο, όπως δηλώνει ο Στέφανος Κομνηνός, ιδρυτικός εταίρος της Netrino και πρώην γενικός γραμματείας Εμπορίου, τόσο η απουσία αυτοκινήτου ή άλλου μεταφορικού μέσου, όσο η οικονομική δυσκολία, οδηγεί έναν στους πέντε να επιθυμεί συχνότερες επισκέψεις με μικρότερο καλάθι και περισσότερο το θέλουν αυτό οι μεγαλύτερες ηλικίες που συνεχίζουν να βλέπουν τα ψώνια για τα τρόφιμα ως ευκαιρία εξόδου από το σπίτι.
  • Δεν υπάρχει ανάγκη για διευρυμένο ωράριο. Ακόμη και το διευρυμένο ωράριο δεν θεωρείται αναγκαίο από το ελαφρώς μεγαλύτερο ποσοστό (56,3% κατά της διεύρυνσης έναντι 42,8% υπέρ). Εκείνοι που περισσότερο επιθυμούν διεύρυνση φαίνεται να είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Επιβεβαιώνοντας την τελική απόφαση της κυβέρνησης για άρση του μέτρου του Κυριακάτικου ανοίγματος, οι περισσότεροι συμμετέχοντες στην έρευνα, 3 στους 4 (76,2%), θεωρούν ότι τα σούπερ μάρκετ τις Κυριακές δεν θα πρέπει να ανοίγουν. Σύμφωνα με τη Μαρία Καρακλιούμη, στατιστικό της RASS, οι περισσότεροι καταναλωτές (56,5%), ερμηνεύουν την άποψη τους, ως ένδειξη αλληλεγγύης απέναντι στους εργαζόμενους που οφείλουν και εκείνοι να ξεκουράζονται.

Δείτε ΕΔΩ την έρευνα

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

-Διαφήμιση-