Επιμελητήριο Πιερίας: Διαφημιστική καμπάνια για την τουριστική προβολή του νομού

Μια στοχευμένη διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια για την προσέλκυση τουριστών από περιοχές της Ελλάδας που είτε δεν επιλέγουν την Πιερία για καλοκαιρινές διακοπές, είτε η προσέλευση τουριστών από αυτές τις περιοχές είναι διαχρονικά μηδαμινή ξεκίνησε το Επιμελητήριο Πιερίας.

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι ο νομός αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό με πολλές επιλογές και προβάλλοντας το τρίπτυχο θάλασσα, βουνό και εύκολη οδική πρόσβαση, το τοπικό επιμελητήριο επικεντρώνεται σε Έλληνες τουρίστες, ειδικότερα από τον Νομό Αττικής, αναδεικνύοντας το τουριστικό της προφίλ.

«Φέτος, με τα προβλήματα που έχουν προκύψει στον τουρισμό και των μεγάλων οικονομικών απωλειών, αποφασίσαμε να κάνουμε μια στοχευμένη διαδικτυακή διαφήμιση για την προσέλκυση του εσωτερικού τουρισμού και ειδικότερα στους κατοίκους της Αττικής», τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας, Ηλίας Χατζηχριστοδούλου.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει, το τουριστικό τρίπτυχο που προβάλλεται είναι «Ατελείωτη ακτή, Το απόλυτο βουνό, Μία ευθεία δρόμος». Όπως εξηγεί ο κ. Χατζηχριστοδούλου η διαδρομή από την Αθήνα προς την Πιερία είναι ασφαλής και άνετη και διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες, ενώ το βουνό των θεών, ο Όλυμπος, οι παραδοσιακοί οικισμοί, η πλούσια ιστορία και τα αρχαία της περιοχής, τα χιλιόμετρα των προσβάσιμων ακτών, η γαστρονομία και άλλα πολλά πλεονεκτήματα καθιστούν τον νομό έναν ιδανικό τουριστικό προορισμό για όλα τα βαλάντια.

«Στόχος μας είναι η Πιερία να αποτελέσει τη νέα πρόταση για τις καλοκαιρινές διακοπές. Άλλωστε, οι 45.000 κλίνες που διαθέτουμε εξασφαλίζουν μια ευχάριστη διαμονή για τουρίστες όλων των εισοδημάτων», καταλήγει.