FiveTwenty: Ανάδειξη και προώθηση προϊόντων μικρών παραγωγών σε Ελλάδα και εξωτερικό

-Διαφήμιση-

Παράδοση με συστατικά πρωτοτυπίας, ενίσχυση μικρών παραγωγών και προώθηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών προϊόντων όπως το φιστίκι, το λάδι και το μέλι είναι μερικά από τα συστατικά της FiveTwenty.

O Νικόλας Ματσουρδέλης

Πρόκειται για μια νεοφυή επιχείρηση, η οποία είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς του Νικόλα Ματσουρδέλη, που είχε ως αφετηρία την Αίγινα και το φιστίκι που καλλιεργεί η οικογένειά του για τρεις γενιές. Αντικείμενό της είναι η παραγωγή, η μεταποίηση και η τυποποίηση των προϊόντων μικρών παραγωγών, με τελικό στόχο την προώθησή τους τόσο σε Ελλάδα όσο και εξωτερικό.

«Ξεκίνησα το 2014 ως η τρίτη γενιά παραγωγών της οικογένειας, με αφορμή τα φιστίκια που καλλιεργούμε στην Αίγινα και συγκεκριμένα στην περιοχή Κυψέλη, μία από τις πιο παραγωγικές περιοχές του νησιού. Από τότε που καλλιεργούσε ο πατέρας μου τη γη, έβλεπα ότι από τον αγρότη το προϊόν φεύγει πολύ φθηνά και φτάνει στην αγορά έως και τρεις φορές πάνω. Γνωρίζοντας και τη μοναδικότητα που έχουν πολλά ελληνικά προϊόντα, πίστευα ότι υπάρχει χώρος για να τους δοθεί προστιθέμενη αξία και να προωθηθούν τυποποιημένα αποκτώντας το όνομα που τους ταιριάζει, καθώς και την ανταγωνιστικότητα που τους αρμόζει», αναφέρει στην «ΥΧ» ο κ. Ματσουρδέλης.

Προϊόντα

Προϊόντα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως φιστίκι από την Αίγινα, μέλι από τα Χανιά, ελαιόλαδο από τη Μεσσηνία, αλάτι από το νησί της Μυτιλήνης, καθώς και παστέλια και πραλίνα φιστικιού είναι τα προϊόντα που κυκλοφορούν με την επωνυμία της FiveTwenty.

«Όταν ξεκίνησα, αναζήτησα συνεργασίες με μικρούς παραγωγούς στην Ελλάδα με ποιοτικά προϊόντα, οι οποίοι δεν είχαν 100% απορρόφηση του προϊόντος τους και επιθυμούσαν να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε ένα διαφορετικό δίκτυο, δίνοντάς τους προστιθέμενη αξία. Όσον αφορά την καλλιέργεια του φιστικιού, έχω περάσει στη βιολογική παραγωγή, η οποία δίνει την ευκαιρία για ένα πιο ποιοτικό προϊόν. Ειδικά στο φιστίκι, είναι πολύ λίγοι οι παραγωγοί με βιολογικά στην Ελλάδα», αναφέρει ο κ. Ματσουρδέλης.

Η δραστηριότητα της νεοφυούς επιχείρησης, αν και ξεκίνησε τη δύσκολη περίοδο της κρίσης, κινήθηκε με μικρά βήματα, ενώ οι σπουδές του ιδρυτή της της έδωσαν την εκπαιδευτική γνώση που χρειαζόταν για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων. Όπως αναφέρει ο κ. Ματσουρδέλης, «έχω σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και έχω κάνει μεταπτυχιακό στη βιώσιμη ανάπτυξη. Τελείωσα το μεταπτυχιακό το 2014 και όλες οι εργασίες και η δουλειά που έκανα προετοίμαζαν το έδαφος για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Επίσης, πριν ξεκινήσω είχα φτιάξει το πλάνο για τη συσκευασία και το δίκτυο προώθησης των προϊόντων».

Προώθηση προϊόντων

Τα προϊόντα της νεοφυούς επιχείρησης διατίθενται στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στη Χαλκιδική, διάφορα νησιά, ενώ πρόσφατα έκλεισε συμφωνία με μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Εκτός από την Ελλάδα, τα προϊόντα ταξιδεύουν και στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γερμανία, η Εσθονία, η Ελβετία, η Αυστρία και τη Μεγάλη Βρετανία.

Στα επόμενα σχέδια της επιχείρησης, όπως αναφέρει ο κ. Ματσουρδέλης, είναι να αυξηθούν περισσότερο οι εξαγωγές αλλά και η πώληση των προϊόντων μέσω του e-shop της επιχείρησης.