Η περιφέρεια επενδύει στην εξωστρέφεια για να ενισχύσει την επισκεψιμότητα
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας επενδύει στρατηγικά στην εξωστρέφεια, με στόχο να ανοίξει δρόμους σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές που θα ενισχύσουν την επισκεψιμότητα της περιοχής τα επόμενα χρόνια. Μέσα από φιλόδοξες συμμετοχές σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις και συστηματικές επαφές με tour operators, η περιφέρεια στοχεύει να εδραιώσει τη θέση της στη διεθνή τουριστική σκηνή, αναδεικνύοντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα της Δυτικής Ελλάδας.
Αυτή η αποφασιστική πορεία αναμένεται να ενταθεί ακόμα περισσότερο το 2025, με στοχευμένες δράσεις για την προβολή της περιοχής σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού, όπως η Βρετανία, μέσα από νέες, καλά οργανωμένες πρωτοβουλίες.
Την περίοδο που διανύουμε, ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης και το επιτελείο του σχεδιάζουν τη συμμετοχή της περιφέρειας σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις για τη νέα περίοδο, οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, εκτιμάται να φτάσουν τις 17.
Εξάλλου, η περιφέρεια έχει ξεκινήσει να υλοποιεί το σχέδιο εξωστρέφειάς της με την παρουσία της σε σημαντικές τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, γεγονός που έχει προκαλέσει ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις στους επισκέπτες.
Μέσα στον Νοέμβριο, η περιφέρεια θα συμμετάσχει στην έκθεση «Marathon EXPΟ», στην Αθήνα, και στην έκθεση «Filoxenia», στη Θεσσαλονίκη, με έμφαση στον Συνεδριακό Τουρισμό
Σύμφωνα με πληροφορίες, η περιφέρεια μέσα στον Νοέμβριο θα συμμετάσχει στην έκθεση «Marathon EXPΟ», στην Αθήνα, και στην έκθεση «Filoxenia», στη Θεσσαλονίκη, με έμφαση στον Συνεδριακό Τουρισμό, στον οποίο επίσης θέλει να επενδύσει.
Meet in Olympian Land
Τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης του Ετήσιου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής 2024, προγραμματίζεται ενημερωτική εκδήλωση για τους φορείς τουρισμού, φιλοξενίας, συνεδρίων και εκδηλώσεων, αναφορικά με την επικείμενη λειτουργία της πλατφόρμας Meet in Olympian Land, έναν νέο και καινοτόμο διαδικτυακό προορισμό που στοχεύει στην προβολή της Δυτικής Ελλάδας ως έναν ανερχόμενο και εναλλακτικό προορισμό για συνέδρια, εταιρικές συναντήσεις και επαγγελματικές εκδηλώσεις (MICE).
Η διαδικτυακή πλατφόρμα αναμένεται να λειτουργήσει σύντομα και σκοπός της είναι να αποτελέσει έναν διαδραστικό χώρο, όπου επαγγελματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα μπορούν να εξερευνήσουν ευκαιρίες για συνεργασίες.
Παρέχοντας έναν δυναμικό κατάλογο των διαθέσιμων χώρων, υπηρεσιών και δυνατοτήτων δικτύωσης, η πλατφόρμα αυτή στοχεύει να καταστεί ο βασικός πυλώνας για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού στην περιοχή. Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και πάροχοι υπηρεσιών στον τομέα του τουρισμού, των συνεδρίων ή της φιλοξενίας, μπορούν να εγγραφούν στην πλατφόρμα δωρεάν και να επωφεληθούν από την ευρύτερη ορατότητα και τις ευκαιρίες δικτύωσης που θα προσφέρει.
Η πλατφόρμα ακολουθεί διεθνή πρότυπα Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής και έχει ως στόχο να επιτρέψει στους διοργανωτές εκδηλώσεων να διερευνήσουν πιθανές συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γίνουν μέρος αυτής της πρωτοβουλίας στον σύνδεσμο https://bit.ly/4dj9Zcf.
Εντατική παρουσία
Με θετικό πρόσημο, πάντως, κλείνει η φετινή τουριστική περίοδος. Την περασμένη άνοιξη, διοργανώθηκε press-trip για 30 δημοσιογράφους από τη Ρουμανία, οι οποίοι εξερεύνησαν τα αξιοθέατα της περιοχής και τα πρώτα δημοσιεύματα έχουν ήδη εμφανιστεί, φιλοξενώντας πολύ ενθαρρυντικά σχόλια.
Σημαντικές επαφές έγιναν και κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του στρατηγικού συνεργάτη Best-Reisen, που έγινε πρόσφατα στην Κυλλήνη με στελέχη της TUI, με τα οποία είχε διά ζώσης συναντήσεις ο αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης, Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος.