Με αύξηση τζίρου 27,1% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2018 η Κρι Κρι

Με αύξηση τζίρου 27,1% έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2018 η Κρι Κρι
-Διαφήμιση-
Σπούδασε την αγροτική ειδικότητα που σου αρέσει εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Ανοδικά κινήθηκαν τα μεγέθη της Κρι Κρι στο α’ τρίμηνο 2018, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε η γαλακτοβιομηχανία.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 27,1% διαμορφούμενος σε 18,60 εκατ. ευρώ έναντι 14,63 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

-Διαφήμιση-
vamvaki prasino skouliki

Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

– Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €2,89 εκατ. έναντι €2,22 εκατ. το 2017.

– Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €2,17 εκατ., έναντι €1,55 εκ. το 2017.

– Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €1,57 εκατ., έναντι €1,14 εκατ. το 2017.

Σε ό,τι αφορά την εγχώρια αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις, όπως σημειώνει η εταιρεία, εμφανίζουν αύξηση 17,6% στο πρώτο τρίμηνο. Καθοριστικά συνέβαλε στην επίδοση αυτή το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών με νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο», το οποίο συνοδεύτηκε από έντονη επικοινωνία της ποιοτικής τους αναβάθμισης.

Παράλληλα, ενισχύθηκε η θέση της Κρι Κρι σε προϊοντικές κατηγορίες, με ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι αυτές των παιδικών και των λειτουργικών γιαουρτιών.

 Πλέον, το μερίδιο σε όγκο της Κρι Κρι αυξήθηκε σε 15,4%, στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018, και συνεχίζει να βρίσκεται στη 2η θέση της κατάταξης [στοιχεία IRI Απρ. 2018].

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη, με αύξηση που αγγίζει το 40% (+39,8%). Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ νέες αγορές, όπως της Ιρλανδίας, συνεισφέρουν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.

Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά εμφανίζουν αύξηση 17,1%.

Η επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, σε συνδυασμό με το λανσάρισμα νέων παγωτών, δημιουργούν στη βιομηχανία προσδοκίες για υψηλές επιδόσεις στη φετινή σεζόν.

-Διαφήμιση-
gaia epicheirein congress