Μήνας ελληνικών τροφίμων και ποτών στη Σερβία

Μήνας ελληνικών τροφίμων και ποτών στη Σερβία

Τετρακόσιοι είκοσι νέοι κωδικοί ελληνικών προϊόντων, από 40 μεγάλες ελληνικές εξωστρεφείς εταιρείες είναι στη διάθεση των Σέρβων καταναλωτών. Ξεκίνησε την 1η Ιουνίου και θα διαρκέσει ως τις 25 Ιουνίου 2017, δράση προβολής και προώθησης ελληνικών προϊόντων του κλάδου τροφίμων και ποτών στα καταστήματα Super Vero στο Βελιγράδι. Η δράση έχει την υποστήριξη του Οργανισμού Enterprise Greece & του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βελιγράδι.

Ο «Μήνα Ελληνικών Προϊόντων», είναι πιλοτική δράση για αντίστοιχες εκδηλώσεις σε άλλες χώρες. Στόχος της δράσης η αναγνωρισιμότητα των ελληνικών τροφίμων και η τοποθέτησή τους στα ράφια των Σερβικών αγορών. O μήνας των ελληνικών τροφίμων και ποτών πλαισιώνεται από παράλληλες εκδηλώσεις, όπως επιδείξεις μαγειρικής ελληνικών συνταγών από έμπειρους κι εγνωσμένης αξίας chefs, κλήρωση δώρου ταξιδιωτικού πακέτου στην Ελλάδα, με κίνητρο την αγορά των ελληνικών προϊόντων ενώ παράλληλα, λειτουργεί και ως διαφήμιση για τον ελληνικό τουρισμό.

Η εναρκτήρια εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 31 Μαΐου στο Βελιγράδι με προσκεκλημένους εκπροσώπους του υπουργείου Οικονομίας, Εμπορίου και Μεταφορών της Σερβίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Σερβίας,  καθώς και εκπροσώπους ελληνικών και σερβικών επιχειρήσεων. Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων, Χ. Κουναλάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων παρουσίασε και τα σημαντικότερα εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα καθώς και ο ιδιοκτήτης του ομίλου SUPER VERO, Ν. Βερόπουλος.

Ο επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της Σερβίας, κ. Χ. Κουναλάκης δήλωσε μεταξύ άλλων « Η Σερβική αγορά μπορεί να μην αποτελεί σήμερα ακόμη μία μεγάλη αγορά για την Ελλάδα αλλά παρουσιάζει μεγάλη δυναμική λόγω της μελλοντικής ένταξής της στην ΕΕ. Είναι σημαντικό η Ελλάδα να αποκτήσει μια εδραιωμένη θέση στη Σερβική αγορά και μπορεί να το επιτύχει με την ποιότητα των Ελληνικών προϊόντων» .

Ο πρόεδρος του Enterprise Greece κος Χ. Στάικος επισήμανε ότι «Οι προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού αγροδιατροφικού τομέα και η ποιότητα των προϊόντων  απαιτούν την ανάληψη πρωτοβουλιών προώθησης και προβολής αυτών σε νέες αγορές. Η παρουσίαση 40 ελληνικών εξωστρεφών εταιρειών με περισσότερους από 400 κωδικούς προϊόντων στο σερβικό αγοραστικό κοινό, είναι ένα βήμα για το πώς πρέπει να διεκδικούμε δυναμικά την εξωστρέφεια προϊόντων και υπηρεσιών».

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ