Ν. Παππάς: Τροπολογία για τις διαφημίσεις στα κανάλια

Συμφωνία Παππά με Woerner για δημιουργία εθνικού προγράμματος ανάπτυξης τεχνολογιών Διαστήματος

Τροπολογία για το διαφημιστικό χώρο και χρόνο κατέθεσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής.

Ο κ.Παππάς υποστήριξε πως μπαίνει μία τάξη στο θέμα του διαφημιστικού τοπίου και σημείωσε ότι η κυβέρνηση θέλει εργαζόμενους που πληρώνονται και όχι καθυστερούμενα ενώ τόνισε ότι χρειάζεται τα κανάλια να παράγουν πρωτογενές περιεχόμενο. Κάλεσε μάλιστα και τους ενδιαφερόμενους, ν΄ αξιοποιήσουν το σχετικό νομοθέτημα για τα οπτικοακουστικά μέσα.

Υποστήριξε ότι η δαπάνη είναι πάρα πολύ μικρή αλλά δίνει τη δυνατότητα να έχει πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα στην ελληνική οικονομία.  Για τη διενέργεια οποιαδήποτε διαφημιστικής ενέργειας απαιτείται προηγούμενη έγγραφη εντολή του διαφημιζόμενου ή του εξουσιοδοτημένου. Το μέσο εκδίδει τιμολόγιο βάσει των διατάξεων του νόμου 4308/2014, με το άρθρο 2 της τροπολογίας, ενώ υιοθετείται ενιαία ρύθμιση, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, για την περίπτωση που το τιμολόγιο εκδίδεται στο όνομα του διαφημιζόμενου ή του διαφημιστή. Επίσης, λογαριάζονται ως επιχειρηματικές, οι δαπάνες των διαφημιζομένων, εξ ου κι εκπίπτουν από τη φορολογία. Κατά ορισμένων σημείων της διάταξης στάθηκε η εισηγήτρια Διαμάντω Μανωλάκου, από πλευράς του ΚΚΕ, ενώ υπέρ τάχθηκε ως προς το συγκεκριμένο θέμα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταμιού, Γιώργος Αμυράς.