Νέες συνεργασίες στα σκαριά για τον Εύκαρπον

Νέες συνεργασίες με αλυσίδες και παραγωγούς δρομολογεί ο συνεταιρισμός υπερτροφών Εύκαρπον

sinetairimos-eukarpon

Διεύρυνση της γκάμας των μεταποιημένων προϊόντων του και επέκταση του δικτύου πωλήσεων, αρχικά στην περιφέρεια και, εν συνεχεία, στο εξωτερικό, είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζει ο συνεταιρισμός υπερτροφών Eύκαρπον-Hellenic Superfoods, έχοντας ήδη κερδίσει το στοίχημα της καθιέρωσης στη δύσκολη αγορά του Νομού Αττικής.

Την ίδια στιγμή, εμβαθύνει τις συνεργασίες του με το οργανωμένο λιανεμπόριο, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στο ράφι τόσο με φρέσκο προϊόν όσο και με το λεγόμενο «ξηρό φορτίο» (μαρμελάδες, αφυδατωμένα φρούτα, χυμούς κ.λπ.). Σε αυτό το πλαίσιο, όπως αποκαλύπτει στην «ΥΧ» ο πρόεδρος της Eύκαρπον-Hellenic Superfoods, Κώστας Κωτσόπουλος, υπάρχει ήδη καταρχήν συμφωνία με το Σκλαβενίτη για τη διάθεση του συνόλου των κωδικών που παράγει ο συνεταιρισμός. «Ο συγκεκριμένος όμιλος είναι από εκείνους που μας στήριξαν στα πρώτα μας βήματα και έχουμε μια στενή συνεργασία από την οποία είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι», σχολιάζει ο συνομιλητής μας, προσθέτοντας ότι τα προϊόντα της Εύκαρπον εδώ και αρκετούς μήνες βρίσκονται στα καταστήματα και άλλων μεγάλων σούπερ μάρκετ, όπως ΜΕΤΡΟ, Θανόπουλος και Γαλαξίας.

Στην Ματαράγκα Καρδίτσας, 120 παραγωγοί ελληνικών υπερτροφών πρωτοτυπούν

Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, ο συνεταιρισμός αναμένεται να λανσάρει και μια σειρά νέων κωδικών υψηλής προστιθέμενης αξίας, όπως μπάρες δημητριακών και αφεψήματα. Ωστόσο, αυτό το διάστημα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο νωπό προϊόν για το οποίο, όπως υπογραμμίζει ο κ. Κωτσόπουλος, καταγράφεται έντονη ζήτηση. «Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον φέτος για το μύρτιλο αλλά και για το γκότζι μπέρι. Διαθέτουμε και τα δύο προϊόντα σε φρέσκια μορφή εδώ και τρία χρόνια, όμως φέτος ήμασταν πιο έτοιμοι από άλλες χρονιές».

Ματιές στο εξωτερικό ρίχνει ο πρωτοπόρος συνεταιρισµός υπερτροφών

Παρά τη ζωηρή ζήτηση από την εγχώρια αγορά, ο πρόεδρος του συνεταιρισμού θεωρεί απολύτως αναγκαίο να ανοίξει το συντομότερο δυνατό το κανάλι των εξαγωγών. «Μιλάμε για προϊόντα με αρκετά υψηλό κόστος παραγωγής το οποίο μεταφράζεται σε αντίστοιχα υψηλή τιμή στο ράφι, σε μια δύσκολη εποχή για το βαλάντιο του Έλληνα καταναλωτή. Επομένως, η εξωστρέφεια δεν μπορεί παρά να αποτελεί προτεραιότητα για εμάς», σχολιάζει. Ο συνεταιρισμός έχει ήδη στείλει δείγματα σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές αλλά και στη Σαουδική Αραβία και περιμένει απαντήσεις. Επιπρόσθετα, στελέχη του θα δώσουν το «παρών» στη φετινή έκθεση Anuga, που θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο, επιδιώκοντας, μέσα από b2b συναντήσεις, να κλείσουν τις πρώτες εξαγωγικές συμφωνίες. «Θεωρούμε ότι μπορούμε να κερδίσουμε και αυτό το στοίχημα. Μετά από ένα διάστημα αμφισβήτησης, λόγω των ειδικών οικονομικών συνθηκών, το ελληνικό προϊόν αρχίζει σιγά-σιγά να αποκαθιστά τη φήμη και την αξιοπιστία του μεταξύ των μεγάλων εμπορικών δικτύτων του εξωτερικού», καταλήγει ο κ. Κωτσόπουλος.

Στόχος τα 1.000 στρέμματα πανελλαδικά

Πέρα από το σκέλος της εμπορίας, ο συνεταιρισμός συνεχίζει να επενδύει και στο κομμάτι της πρώτης ύλης, αυξάνοντας τα καλλιεργούμενα στρέμματα αλλά και ανοίγοντας τις πόρτες του για νέες συνεργασίες με παραγωγούς. «Αυτήν τη στιγμή αριθμούμε συνολικά 120 μέλη, με τις εκτάσεις να ανέρχονται σε 650 στρέμματα σε όλη τη χώρα. Ο στόχος που πιστεύουμε ότι δεν θα αργήσει να επιτευχθεί είναι να φτάσουμε τα 1.000 στρέμματα. Με δεδομένη ωστόσο τη ζήτηση για τα προϊόντα μας, αλλά και ενόψει της επέκτασης του δικτύου μας στην υπόλοιπη Ελλάδα, πέραν της Αττικής, είμαστε ανοικτοί σε συνεργασίες ακόμα και με ανεξάρτητους καλλιεργητές, οι οποίοι επιθυμούν να μας διαθέσουν την παραγωγή τους», λέει ο κ. Κωτσόπουλος.