Πάνω από 30 νέα προϊόντα λανσάρει έως το 2028 η BASF

γράφουν οι Μαρία Αντωνίου, Γιάννης Τσατσάκης, Γιάννης Σάρρος

Αύξηση μεριδίων και ρυθμούς ανάπτυξης οι οποίοι θα υπερβαίνουν κατά τουλάχιστον μία ποσοστιαία μονάδα τους ρυθμούς με τους οποίους θα «τρέχουν» οι αγορές αγροτικών προϊόντων, βάζει ως στόχο η BASF Agricultural Solutions για τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, το αγροτικό τμήμα του γερμανικού κολοσσού, που διαθέτει ένα εκτενές χαρτοφυλάκιο σπόρων, φυτοπροστατευτικών προϊόντων και λύσεων ψηφιακής γεωργίας, φιλοδοξεί να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 50% μέχρι το 2030, συνεισφέροντας έτσι στο στόχο για συνολικές πωλήσεις ύψους 22 δισ. ευρώ που έχει θέσει ο όμιλος μέχρι το 2025.

«Υπάρχει μια αυξανόμενη απαίτηση από αγρότες, ελεγκτικές αρχές και καταναλωτές παγκοσμίως, ώστε η BASF να συνεισφέρει ακόμα περισσότερη αξία στην κοινωνία, σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Με τη στρατηγική μας, που βασίζεται στην καινοτομία, ερχόμαστε να ανταποκριθούμε σε αυτή την πρόκληση, εστιάζοντας στις ανάγκες των πελατών μας και της κονωνίας», δήλωσε, στο πλαίσιο εκδήλωσης στο Γκεντ του Βελγίου την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, η Saori Dubourg, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της BASF.

«Ανοίγουμε ένα καινούργιο κεφάλαιο, το οποίο βάζει τον αγρότη και την εκμετάλλευσή του στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε», τόνισε ο πρόεδρος της BASF, Vincent Gros (φωτό δεξιά). Ο κ. Gros στάθηκε ιδιαίτερα στον δύσκολο ρόλο των αγροτών που καλούνται σήμερα να παράγουν ισορροπώντας μεταξύ των αναγκών για αυξημένη παραγωγικότητα, των περιβαλλοντικών προκλήσεων, αλλά και των καταναλωτικών απαιτήσεων για ποιοτική και υγιεινή τροφή.

Πάνω 38% οι πωλήσεις στο εξάμηνο

Το 2019, η εταιρεία αύξησε κατά 900 εκατ. ευρώ τα κονδύλια για Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D), ενώ μέχρι το 2028 θα λανσάρει περισσότερα από 30 νέα προϊόντα (μεταξύ αυτών νέες δραστικές ουσίες, καθώς και καινούργιοι σπόροι και υβρίδια σιτηρών, βάμβακος, σόγιας και κηπευτικών), οι αθροιστικές πωλήσεις των οποίων αναμένεται να ξεπεράσουν τα 6 δισ. ευρώ. Στο α’ εξάμηνο του 2019, οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 38%, στα 4,4 δισ. ευρώ, ένα μεγάλο μέρος των οποίων οφείλεται στις δραστηριότητες που εξαγόρασε από την Bayer, τον Αύγουστο του 2018.

Την ερχόμενη εβδομάδα, η «ΥΧ» θα φιλοξενήσει αναλυτικό ρεπορτάζ από τη Γερμανία.

Με CORTEVA, AGRISCIENCE, NUFARM KAI ADAMA

Nέο κλειστό σύστημα μεταφοράς ψεκαστικού υγρού

Στη διάρκεια της διήμερης ενημερωτικής εκδήλωσης για δημοσιογράφους που πραγματοποίησε η BASF στις 9 και 10 Οκτωβρίου στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας και στο Νούνχεμ της Ολλανδίας, η BASF και άλλες τέσσερις ηγετικές δυνάμεις από τον χώρο της φυτοπροστασίας ένωσαν τις δυνάμεις τους, για να συστήσουν στους Ευρωπαίους αγρότες το νέο κλειστό σύστημα μεταφοράς ψεκαστικού υγρού CTS. Οι BASF, Corteva Agriscience, Nurfam, Syngenta και ADAMA, με το σύστημα αυτό στοχεύουν στη βελτίωση της διαχείρισης των προϊόντων φυτοπροστασίας στη Ευρώπη. Το CTS «easyconnet», που θα λανσαριστεί πιλοτικά, επιτρέπει την άμεση μεταφορά των προϊόντων φυτοπροστασίας από το αρχικό τους σκεύος στο δοχείο ψεκασμού με την ακριβή μέτρηση της ποσότητας του μεταφερόμενου προϊόντος. Παράλληλα, μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο διαρροής, αλλά και τον χρόνο που απαιτείται για την εφαρμογή, περιορίζοντας τον κίνδυνο έκθεσης του χειριστή και αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας, σημείωσε ο αντιπρόεδρος Γεωργικών Λύσεων EMEA και CIS της BASF SE, Livio Tedeschi.

  • ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
  • BASF