Στην ιδιοκτησία της Συνεταιριστικής Τράπεζας Καρδίτσας το συγκρότημα του «Μύλου Κολέτσου»

Σε μια σπουδαία επένδυση που θα ενισχύσει το προφίλ της αλλά θα έχει αποτύπωμα και στην τοπική κοινωνία προχώρησε η Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας. Το ιστορικό συγκρότημα των Μύλων Κολέτσου πέρασε στην ιδιοκτησία της και έτσι ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση του σχεδιασμού της Τράπεζας που περιλαμβάνει την ανέγερση σύγχρονου κτιρίου όπου θα στεγάσει τη δραστηριότητά της αλλά και την εμπορική και αστική ανάπτυξη της περιοχής.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του “ΝΑ” το deal που πλησίασε σχεδόν το 1 εκατομμύριο ευρώ “έκλεισε” και σήμερα κιόλας θα ξεκινήσουν οι εργασίες καθαρισμού του χώρου.

Ειδικότερα θα καθαιρεθούν όλα τα κτίρια και θα καθαριστεί ο χώρος και με τον τρόπο αυτό θα…σφραγιστεί μια εστία μόλυνσης που για πολλά χρόνια ταλαιπωρούσε τους περίοικους.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι καθαιρίεσεις θα γίνουν μετά από σχετική αδειοδότηση που εληφθη από όλες τις αρμόδιες επιτροπές που εξέτασαν τα κτίρια του συγκροτήματος.

Σημειώνεται ότι η διοίκηση της Συνεταιριστικής Τράπεζας Καρδίτσας ήδη βρίσκεται σε επαφή με εταιρίες ανάπτυξης για τη συνολική αξιοποίηση της έκτασης που αγγίζει τα 3,5 στρέμματα.

 

Είναι βέβαιο ότι η συγκεκριμένη επένδυση σε συνδυασμό με το νέο δημαρχείο και το πάρκο του Παυσιλύπου θα συμβάλλει στη συνολική αναμόρφωση της περιοχής.

Ο Μύλος Κολέτσου

Πρόκειται για τον δεύτερο παλαιότερο ατμόμυλο της πόλης (1899), ιδιοκτησίας αρχικά των Αφών Χρηστίδη, οι οποίοι διατηρούσαν στον ίδιο χώρο και μηχανουργείο. Το 1910 ο μύλος πέρασε στον Λεωνίδα Καλή και ως το 1915 στους Λ. Καλή- Μ. Κολέτσο. Το 1936 μετατράπηκε σε κυλινδρόμυλο.

Το συγκρότημα αποτελείται από κτήρια τεσσάρων χρονολογικών φάσεων, Ο μύλος επεκτάθηκε και εκσυγχρονίστηκε ριζικά υπό τη διεύθυνση των Αθ. & Κων/νου Μ. Κολέτσου στη δεκαετία του ’50, όταν στον αρχικό πυρήνα των κτισμάτων (μύλος, αποθήκες) προστέθηκαν λιθόκτιστη οικοδομή για την εγκατάσταση νέου πετρελαιοκινητήρα και πλυντηρίου-στεγνωτηρίου (1953) καθώς και πολυώροφο τουβλόκτιστο κτήριο για την τοποθέτηση νέων κυλίνδρων και ηλεκτροκινητήρων (1956). Λειτούργησε ως τo 2000.

Πηγή: neosagon.gr