Συμμετοχή Ε.Φ.Ε.Τ. στην 11η ZOOTECHNIA και στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κρέατος

Συμμετοχή Ε.Φ.Ε.Τ. στην 11η ZOOTECHNIA και στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κρέατος

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. συμμετείχε στην 11η Διεθνή Έκθεση για την Κτηνοτροφία και την Πτηνοτροφία ZOOTECHNIA, από 31 Ιανουαρίου έως 3 Φεβρουαρίου, στο περίπτερο του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Συστρατευόμενος με τους άλλους συναρμόδιους φορείς του Υπουργείου για την υποστήριξη της εξωστρέφειας των ελληνικών μεταποιημένων προϊόντων ζωικής προέλευσης, ο Ε.Φ.Ε.Τ. ενημέρωσε τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τροφίμων για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Με αναγνωρισμένη την πολυετή εμπειρία του στον επίσημο έλεγχο τροφίμων και υλικών συσκευασίας, την εκπαίδευση των δημοσίων λειτουργών του, την υποστήριξη της εκπαίδευσης του προσωπικού επιχειρήσεων τροφίμων και την επικοινωνία με τους καταναλωτές για την προαγωγή της μεσογειακής διατροφής με μειωμένο αλάτι, ο Ε.Φ.Ε.Τ. προσέφερε συμβουλές και έντυπο υλικό στους επισκέπτες της έκθεσης. 

Σε επισκέπτες με ερωτήματα σχετικά με την μεταποίηση των τροφίμων, δόθηκαν κατευθύνσεις αναφορικά με τη νομοθεσία για την υγιεινή και την ασφάλεια των τροφίμων με χρήση των αρχών του HACCP και τους δωρεάν διαθέσιμους εξειδικευμένους Οδηγούς Ορθής Πρακτικής Παραγωγής στην ιστοσελίδα http://www.efet.gr, όπου προσφέρεται επικαιροποιημένη ενημέρωση μέσω των ανακοινώσεων προς τους εγγεγραμμένους στο Newsletter.

Επίσης, στο πλαίσιο της διεξαγωγής του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για το Κρέας και τα Προϊόντα του, με τίτλο ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΒΛΟ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ, ο Ε.Φ.Ε.Τ. συμμετείχε με εισηγήσεις καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας.

Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν οι εξής εισηγήσεις :

  1. Παρουσίαση αποτελεσμάτων ελέγχων επιχειρήσεων επεξεργασίας κρέατος και προϊόντων του από την Περιφερειακή Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων, νοθείες και μη συμμορφώσεις με τη νομοθεσία.
  2. Αντοχή στα αντιβιοτικά και ασφάλεια τροφίμων.
  3. Μικροβιολογικά κριτήρια στον τομέα του κρέατος.
  4. Επικοινωνία της Επικινδυνότητας ως εργαλείο ενημέρωσης του καταναλωτή.