Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για το digital branding ως εργαλείο στον τουρισμό εμπειρίας

Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για το digital branding ως εργαλείο στον τουρισμό εμπειρίας
-Διαφήμιση-

Tο πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» διοργανώνει το Σάββατο 13 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη (Hyatt), εκδήλωση για το digital branding ως εργαλείο στον τουρισμό εμπειρίας. 

Η εκδήλωση απευθύνεται σε νέους αγρότες και επιχειρηματίες του χώρου της αγροδιατροφής και του εναλλακτικού τουρισμού. 

Το πρόγραμμα, είναι μια μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία  ενίσχυσης των νέων στον αγροδιατροφικό τομέα,  που υλοποιείται μέσω αποκλειστικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και της οποίας ηγείται το Πανεπιστήμιο Rutgers σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή.