Στη χρήση των ψηφιακών εργαλείων επενδύει η προβολή του ελληνικού τουρισμού

Τον Ιανουάριο του 2020 αναμένεται να ξεκινήσει το πρόγραμμα προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ύψους 8 εκατ. ευρώ, με το 70% της καμπάνιας να κάνει χρήση των ψηφιακών εργαλείων και να στοχεύει στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ και του Καναδά.

Τα παραπάνω επισημάνθηκαν την περασμένη Τρίτη 17/12 κατά τη διάρκεια της πρώτης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού, παρουσία της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, καθώς και με συμμετοχή περιφερειαρχών και αντιπεριφερειαρχών.

Μεταξύ άλλων, ανακοινώθηκε πως για το 2020 στο πλαίσιο του προγράμματος εκθέσεων του ΕΟΤ, στις 47 διεθνείς εκθέσεις, μετά τη λήξη τους θα οργανώνονται workshops με εκπροσώπους των περιφερειών και τουριστικών παραγόντων της εκάστοτε αγοράς, ώστε η ελληνική παρουσία να είναι παρεμβατική.

Το πρώτο workshop θα γίνει στην έκθεση του Τελ Αβίβ τον Φεβρουάριο του 2020 με τη συμμετοχή και των 13 περιφερειών.