Η Massey Ferguson, παγκόσμιο brand της AGCO, με ιδιαίτερη υπερηφάνεια ανακοινώνει ότι η ψηφιακή εκδήλωση παρουσίασης του MF 8S, “Landing on Earth”, απέσπασε το Χρυσό Μετάλλιο στη κατηγορία “Καλύτερη Χρήση Ψηφιακής Τεχνολογίας” και το Ασημένιο Μετάλλιο ως “Καλύτερο B2B Ψηφιακό/Υβριδικό Event” στο θεσμό Best Event Award 2020, στις 4 Δεκεμβρίου 2020 που μεταδόθηκε μέσω livestream από το Μιλάνο.

Σε μία εποχή υψηλών προκλήσεων λόγω του CoVid-19, το NEXT Group, το βραβευμένο πρακτορείο συνεργάστηκε με την Massey Ferguson στη διοργάνωση μιας παγκόσμιας 100% ψηφιακής εκδήλωσης παρουσίασης του νέου γεωργικού ελκυστήρα MF 8S που πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιουλίου του 2020.

Λόγω της πανδημίας, η όλη εκδήλωση οργανώθηκε από απόσταση, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες των τηλεδιασκέψεων και συνεργατικών ψηφιακών εργαλείων εν μέσω του πρώτου lock down μεταξύ Μαρτίου και Ιουλίου 2020, μεταξύ της ομάδας marketing της Massey Ferguson που εδρεύει στη Γαλλία (Beauvais) και της ομάδας του NEXT Group από το Μιλάνο.

Την ημέρα της παρουσίασης, 65.000 επισκέπτες παρακολούθησαν την εκδήλωση που μεταδόθηκε μέσω livestream σε ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα σε 10 διαφορετικές γλώσσες, με μετάφραση σε πραγματικό χρόνο. Μεταξύ αυτών, ήταν όλοι οι εργαζόμενοι της AGCO και της Massey Ferguson, 900 δημοσιογράφοι, οι διανομείς του παγκόσμιου δικτύου της Massey Ferguson και το προσωπικό των εμπόρων, καθώς και 25.000 αγρότες και εργολήπτες από 170 χώρες, οι οποίοι απόλαυσαν τη παρουσίαση του γεωργικού ελκυστήρα από την άνεση του γραφείου ή του σπιτιού τους, στις 24 Ιουλίου 2020.

Πριν από την εκδήλωση, αναπτύχθηκε μία ισχυρή teasing καμπάνια αλληλεπίδρασης, προσφέροντας στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα online εγγραφής, αξιοποιώντας τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες των social media και του marketing.

Για την περίπτωση του livestream, στήθηκε ένα ειδικό στούντιο στο εργοστάσιο της Massey Ferguson στο Beauvais (Γαλλία) επιστρατεύοντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία μετάδοσης, η οποία συνήθως χρησιμοποιείται σε τηλεοπτικά κανάλια και κινηματογραφικές παραγωγές. Οι επισκέπτες απόλαυσαν μία καθηλωτική παρουσίαση σε συναρπαστική ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε με τη συμβολή του Εικονικού Σετ με προβολείς LED και κάμερες καταγραφής, τεχνολογιών Εικονικής Πραγματικότητας και Επαυξημένης Πραγματικότητας, Διεθνών Συνεισφορών, φωτεινών και ηχητικών εφέ. Ο πραγματικός γεωργικός ελκυστήρας MF 8S έκανε τελικά μία μεγαλοπρεπή εμφάνιση με τη βοήθεια προβολέων, Επαυξημένης Πραγματικότητας, βίντεο και μουσικών εφέ.

Για να κρατήσει ζωηρό το ενδιαφέρον του κοινού και να προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη, ο δυναμικός ρυθμός της παρουσίασης  με την υποστήριξη εμπλουτισμένου περιεχομένου, όπως animations και βίντεο καθώς και ψηφοφορίες σε πραγματικό χρόνο, συνέβαλε στην τεράστια επιτυχία της εκδήλωσης. Οι εκπρόσωποι του Τύπου υπέβαλλαν τις ερωτήσεις τους μέσω ενός live chat box και οι απαντήσεις δίνονταν ζωντανά από τους παρουσιαστές.

Η επιτυχία τις εκδήλωσης ήταν εκπληκτική. Αναμφίβολα αυτό οφείλεται στη συναρπαστική σχεδίαση και τα χαρακτηριστικά του MF 8S, αλλά και στις καινοτόμες, υψηλής τεχνολογίας ιδέες για τη ψηφιακή παρουσίαση ενός προϊόντος.

«Είναι τρομερό!  Νιώθουμε τόσο περήφανοι για τη διάκριση που απονεμήθηκε από το NEXT Group, είναι μία επάξια αναγνώριση των καινοτομιών που χρησιμοποιεί η  Massey Ferguson για να εμπλέκει ενεργά τους επιχειρηματικούς εταίρους και πελάτες της. Επίσης αποδεικνύει ότι η δέσμευση, η προσήλωση και το ομαδικό πνεύμα οδηγούν σε επιτυχίες σε αυτή τη δύσκολη εποχή της πανδημίας» δήλωσε ο Thierry Lhotte, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Massey Ferguson, Ευρώπης & Μέσης Ανατολής.

«Η Massey Ferguson ένωσε όλο το Κόσμο – για πρώτη φορά, άνθρωποι από όλο τον κόσμο βρέθηκαν μαζί μας – την ίδια στιγμή, στο ίδιο μέρος! Η εξάπλωση της πανδημίας μας έφερε αντιμέτωπους με προκλήσεις, αλλά ταυτόχρονα μας προσέφερε νέες ευκαιρίες. Αυτή η Παγκόσμια Ζωντανή εκδήλωση έγινε πραγματικότητα χάρη στο πάθος μας να ξεφύγουμε από τα καθιερωμένα και να χρησιμοποιήσουμε ψηφιακές τεχνολογίες για την παρουσίαση των καινοτόμων προϊόντων μας στην αγορά, τηρώντας παράλληλα τις κοινωνικές αποστάσεις. Μία παγκόσμια πρεμιέρα που αποκαλύπτει τι σημαίνει Νέα Εποχή για την Massey Ferguson: Καταργώντας την απόσταση ανάμεσα στη μάρκα, τους εμπόρους και τους διανομείς, τους πελάτες και τον Τύπο προσφέροντας μία αναβαθμισμένη εμπειρία μέσω εργαλείων Ψηφιακού Μάρκετινγκ.», δήλωσε ο Francesco Murro, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Massey Ferguson Ευρώπης & Μέσης Ανατολής.

«Νιώθουμε τόσο περήφανοι γι’ αυτό το βραβείο. Είναι το αποτέλεσμα μιας  ισχυρής ομαδικής προσπάθειας, προϊόν συνεργασίας με μία από τις ισχυρότερες, πιο ρηξικέλευθες και ανοιχτές σε νέες ιδέες ομάδες Μάρκετινγκ που συναντήσαμε στη Massey Ferguson. Σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, νιώθαμε σαν ένα κομμάτι της ομάδας της Massey Ferguson με την οποία συνεργαστήκαμε στενά για να ανταπεξέλθουμε σε αυτή τη δημιουργική και τεχνική πρόκληση να συγκεντρώσουμε 65.000 άτομα από όλο τον κόσμο, να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους κατά τη διάρκεια της 30λεπτης ζωντανής παρουσίασης, την οποία οι περισσότεροι παρακολούθησαν μέσω μιας κινητής συσκευής και να τους ‘εμπλέξουμε’ σε μία μακροχρόνια σχέση με τη μάρκα.», δήλωσε ο Marco Jannarelli, Πρόεδρος του NEXT Group.

Το Landing On Earth Event σηματοδότησε το ξεκίνημα ενός μεγάλου ταξιδιού επιτυχιών για τον γεωργικό ελκυστήρα MF 8S καθώς και για νέες προϊοντικές Ψηφιακές Παρουσιάσεις της MF που θα ακολουθήσουν σύμφωνα με το προωθητικό πρόγραμμα (Marketing Road Map) που ξεκίνησε το 2018.

«Η Massey Ferguson είχε ήδη αποφασίσει να αποστασιοποιηθεί από τις παραδοσιακές παρουσιάσεις και να στραφεί σε πιο υβριδικές εκδηλώσεις πριν από τον COVID-19. Ήδη από το 2018 στο πλαίσιο της έκθεσης EIMA στην Ιταλία, ανακοινώσαμε για πρώτη φορά την πρόθεσή μας να ξεφύγουμε από τις παραδοσιακές παρουσιάσεις και να προσφέρουμε μία πιο εξατομικευμένη και στοχευμένη εμπειρία στους πελάτες μας. Η φιλοσοφία MF eXperience Concept έδωσε για πρώτη  φορά το παρών σε παρουσιάσεις όπου η MF συμμετείχε με υβριδικά συστήματα απεικονίσεων, αναμιγνύοντας τη φυσική παρουσίαση και τις ψηφιακές ικανότητες και πρωτοπορώντας στη χρήση της εικονικής πραγματικότητας για να προσελκύσει τους πελάτες στην προϊοντική γκάμα μας.

Γνωρίζουμε ότι η συγκεκριμένη απόφαση εκείνη την εποχή πυροδότησε μια μεγάλη συζήτηση. Τώρα, η κατάσταση λόγω  κορωνοϊού δικαιώνει την πρώιμη απόφαση της Massey Ferguson ότι μία αλλαγή στο ‘μοντέλο’ των εκθέσεων και παρουσιάσεων, όπως το γνωρίζαμε μέχρι τώρα, είναι απαραίτητη για τον τρόπο παρουσίασης και προώθησης των προϊόντων μας, ώστε να μπορούμε να εκπληρώνουμε τις προσδοκίες των πελατών. Φαίνεται ότι οι ανταγωνιστές μας αρχίζουν τώρα να μπαίνουν στο νόημα» είπε ανακεφαλαιώνοντας ο κ. Murro».