Σε Βαλκανικές και κλαδικές εκθέσεις προβάλει το τουριστικό της προϊόν η ΠΑΜ-Θ

Σε Βαλκανικές και κλαδικές εκθέσεις προβάλει το τουριστικό της προϊόν η ΠΑΜ-Θ

Στις εκθέσεις HOLIDAY & SPA στη Σόφια, IFT στο Βελιγράδι, TTR στο Βουκουρέστι και την DETROP ΑRΤΟΖΥΜΑ στη Θεσσαλονίκη, συμμετείχε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στα πλαίσια των δράσεων της για την προώθηση και προβολή του τουρισμού και τη στήριξη τοπικών προϊόντων και των παραγωγών.

Τα στελέχη της Περιφέρειας σε συνεργασία με επαγγελματίες από όλες τις περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης συμμετείχαν σε εκδηλώσεις εντός και εκτός των εκθέσεων με ειδικές θεματικές παρουσιάσεις, εκδηλώσεις γευσιγνωσίας, διαγωνισμούς και συνεντεύξεις.
Διακηρυγμένος στόχος του περιφερειάρχη ΑΜ-Θ είναι η ενδυνάμωση της αναγνωρισιμότητας της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ιδιαίτερα στην Βαλκανική αγορά ώστε να εκμεταλλευτεί τον οδικό τουρισμό.

«Αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνεται στις εκθέσεις από τους Βαλκάνιους φίλους μας που αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τις δυνατότητες αναψυχής στην περιοχή μας. Είναι δεδομένο ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία χρονιά που χρειάζεται γρήγορα αντανακλαστικά από όλους τους εμπλεκόμενους. Η Περιφέρεια το πράττει και θα είναι δίπλα στους επαγγελματίες στη διαχείριση και αυτής της κρίσης», επισημαίνει με σχετικές του δηλώσεις ο κ. Παυλίδης.

Για τους επόμενους μήνες προγραμματίζονται από την ΠΑΜ-Θ η πραγματοποίηση της «2ης Θρακο-μακεδονικής Synergia» στις 9 και10 Απριλίου στην Καβάλα και της «Δραμοινογνωσίας» από τις 23 έως τις 29 Μαΐου στη Δράμα.

Πηγή: ΑΠΕ