Ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας του ΣΕΒΕ σε 43 ΕΠΑΛ της Κεντρικής Μακεδονίας  

22/06/2026
1' διάβασμα
oloklirothike-to-programma-epicheirimatikotitas-tou-seve-se-43-epal-tis-kentrikis-makedonias-202434

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας του Συνδέσμου Εξαγωγέων – ΣΕΒΕ, το οποίο υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2025-2026 και πάλι σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με την οποία ο ΣΕΒΕ έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια άριστη και στενή συνεργασία.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 43 Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και 30 επιχειρήσεις-μέλη του ΣΕΒΕ, ενώ περισσότεροι από 2.150 μαθητές ενημερώθηκαν για τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, τις επαγγελματικές προοπτικές των τεχνικών ειδικοτήτων και τις δεξιότητες που αναζητούν σήμερα οι επιχειρήσεις.

Μέσα από επισκέψεις στελεχών επιχειρήσεων στις σχολικές μονάδες, παρουσιάσεις και διαδραστικές συζητήσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό και τη μελλοντική τους σταδιοδρομία.

Η ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση μαθητών, εκπαιδευτικών και επιχειρήσεων επιβεβαίωσε για ακόμη μία χρονιά την αξία της συνεργασίας μεταξύ εκπαίδευσης και επιχειρηματικής κοινότητας.

Ο ΣΕΒΕ θα συνεχίσει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην καλύτερη προετοιμασία των νέων για τις ανάγκες της σύγχρονης οικονομίας αλλά και στην κάλυψη των επιτακτικών αναγκών των παραγωγικών και εξαγωγικών επιχειρήσεων σε τεχνικό προσωπικό.

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: