• Η BASF παρουσίασε καινοτόμα προϊόντα και λύσεις, πρωτοβουλίες αειφορικής γεωργίας και ψηφιακές υπηρεσίες
  • Εκδήλωση για το πρόγραμμα βιώσιμου βαμβακιού Certified Sustainable FiberMax®
  • Το ψηφιακό εργαλείο xarvio™ SCOUTING για πρώτη φορά στην Ελλάδα
  • Επίσημη παρουσίαση του νέου τρωκτικοκτόνου Storm® Ultra

 

Με κεντρικό μήνυμα “Time to grow. Τogether” συμμετείχε η BASF στη φετινή Agrotica. Στο κομψό και εντυπωσιακό περίπτερο της, οι πολυάριθμοι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ολοκληρωμένες και συνδυαστικές λύσεις του τμήματος Agricultural Solutions της BASF, οι οποίες καλύπτουν τις ανάγκες του παραγωγού, από το σπόρο έως τη συγκομιδή.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο της BASF στη φυτοπροστασία και τους σπόρους, οι πρωτοβουλίες αειφορικής γεωργίας, οι ψηφιακές υπηρεσίες καθώς και λύσεις δημόσιας υγείας ήταν τα κύρια θέματα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση, η οποία άνοιξε τις πύλες της από τις 30 Ιανουαρίου έως τις 2 Φεβρουαρίου 2020, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και κατέγραψε ρεκόρ επισκεπτών.

Πρόγραμμα βιώσιμου βαμβακιού Certified Sustainable FiberMax®

 Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 5 ετών από την έναρξη του προγράμματος πιστοποίησης παραγωγής βαμβακιού με βιώσιμες γεωργικές πρακτικές, με την ονομασία Certified Sustainable FiberMax® (CSF),  η BASF διοργάνωσε το Σάββατο, 1η  Φεβρουαρίου, ενημερωτική εκδήλωση, όπου παρουσιάστηκε το πρόγραμμα και η πιλοτική συνεργασία της BASF με την Kontoor Brands –  Wrangler & Lee Jeans στις ΗΠΑ, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία της πρώτης συλλογής ρούχων «Wrangler® Rooted Collection», που κυκλοφόρησε στα καταστήματα των ΗΠΑ την περασμένη άνοιξη.

Βασίλης Γούναρης, Διευθύνων Σύμβουλος της BASF Ελλάς ΑΒΕΕ

«Φέτος γιορτάζουμε τα 25 χρόνια αειφορίας της BASF, τα 20 χρόνια άμεσης παρουσίας στην Ελλάδα και τα 5 χρόνια του προγράμματος CSF», δήλωσε ο Βασίλης Γούναρης, Διευθύνων Σύμβουλος της BASF Ελλάς ΑΒΕΕ. «Το βαμβάκι είναι συνδεδεμένο με την Ελλάδα και το μέλλον του βαμβακιού στην Ελλάδα είναι συνυφασμένο με τη BASF. Με το πρόγραμμα CSF, στηρίζουμε τον Έλληνα βαμβακοπαραγωγό ώστε να καλλιεργεί με κοινωνικά δίκαιο, οικονομικά βιώσιμο και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο. Σκοπός μας είναι να προσθέσουμε αξία στο παραγόμενο βαμβάκι και να δημιουργήσουμε ένα επώνυμο προϊόν», τόνισε ο κ. Γούναρης.

«Ξεκινώντας από την ανάγκη μας να καινοτομούμε συνεχώς, συνεργαστήκαμε με πέντε ομάδες πρωτοπόρων βαμβακοπαραγωγών από πέντε Πολιτείες των ΗΠΑ, που εφαρμόζουν αειφόρες πρακτικές στο χωράφι τους για δημιουργήσουμε τη  συλλογή ρούχων Wrangler® Rooted Collection. Είμαι ενθουσιασμένος που και στην Ελλάδα, υπάρχουν παραγωγοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα CSF και έχουν κοινό όραμα για τη βιώσιμη γεωργία με εμάς. Στο μέλλον, στόχος μας είναι όλο το βαμβάκι που προμηθευόμαστε να παράγεται με βιώσιμο τρόπο», δήλωσε ο Roian Atwood, Senior Director, Global Sustainable Business, Kontoor Brands –  Wrangler & Lee Jeans.

Μεταξύ των ομιλητών ήταν επίσης ο Andrew Beadle, Επικεφαλής Αειφορίας της BASF Agricultural Solutions, ο οποίος αναφέρθηκε στα 25 χρόνια αειφορίας στη BASF και στο Ευρωπαϊκό Farm Network, ένα δίκτυο πρότυπων αγρών βιώσιμης γεωργίας της BASF, που βρίσκονται σε 8 χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και το Αειφόρο Λιοστάσι, στη Λακωνία.

Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε ο Θανάσης Τσούτσας, Επικεφαλής του τμήματος Σπόρων της BASF Ελλάς, ο οποίος τόνισε ότι το όραμα της BASF είναι να προσθέσει αξία στο ελληνικό βαμβάκι, και, μέσα από βιώσιμες γεωργικές πρακτικές, να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητά του σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Πρότυποι ελαιώνες – Μια ολιστική προσέγγιση της ελαιοκαλλιέργειας

Iδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στη σημαντική προσπάθεια που καταβάλει η BASF τα τελευταία χρόνια για μία ολιστική προσέγγιση της ελαιοκαλλιέργειας. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν οι πρότυποι ελαιώνες, η νέα πρωτοβουλία που ανέλαβε η BASF σε συνεργασία με τις εταιρείες Haifa, Netafim, Gaia Epixeirein και Pieralisi, με στόχο την ανάδειξη των καλών καλλιεργητικών πρακτικών, που οδηγούν σε μία σταθερή και ποιοτική παραγωγή καρπού και ελαιόλαδου.

Το ψηφιακό εργαλείο xarvio™ SCOUTING

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η BASF παρουσίασε το καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο xarvio™ SCOUTING, το οποίο προσέλκυσε το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού παραγωγών και γεωπόνων. Με τη λήψη φωτογραφιών από το smartphone ή το tablet, ο χρήστης του xarvio™ SCOUTING αναγνωρίζει στο χωράφι του ζιζάνια, έντομα και ασθένειες. Πρόκειται για μία δωρεάν υπηρεσία της BASF, ένας πολύτιμος βοηθός στην τσέπη του γεωπόνου και του παραγωγού, που του επιτρέπει να καλλιεργεί με πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο τρόπο.

Οι υπηρεσίες xarvio™ Digital Farming Solutions χρησιμοποιούνται από αγρότες σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως.

Παρουσίαση του νέου τρωκτικοκτόνου Storm® Ultra

 Τέλος, το Storm® Ultra, τη νέα καινοτομία στην καταπολέμηση των τρωκτικών, παρουσίασε το τμήμα Προϊόντων Δημόσιας Υγείας και Εξειδικευμένων Εφαρμογών της BASF, το Σάββατο, 1η Φεβρουαρίου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης MOMus. Οι ειδικοί της BASF μίλησαν για τον απόλυτο έλεγχο που προσφέρει το Storm® Ultra, το οποίο είναι ένα σύγχρονο και εξαιρετικά ελκυστικό, αντιπηκτικό τρωκτικοκτόνο, εγκεκριμένο τόσο για επαγγελματίες όσο και για ερασιτέχνες χρήστες.

Σχετικά με τον τομέα Agricultural Solutions της BASF

Ο κόσμος μας, με τον ταχέως αυξανόμενο πληθυσμό, εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από την ικανότητα μας να αναπτύσσουμε και να διατηρούμε μία βιώσιμη γεωργία και ένα υγιές περιβάλλον. Ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση, συνεργαζόμενοι με τους αγρότες, τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, τους ειδικούς σε θέματα αντιμετώπισης παρασίτων και άλλους. Για τον λόγο αυτό, επενδύουμε στην Έρευνα και Ανάπτυξη νέων προϊόντων και σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, που περιλαμβάνει σπόρους και γενετικά χαρακτηριστικά, χημική και βιολογική φυτοπροστασία, διαχείριση εδάφους, φυτοϋγεία, αντιμετώπιση παρασίτων και ψηφιακή γεωργία. Με μία ομάδα ειδικών στο εργαστήριο, το χωράφι, τα γραφεία και την παραγωγή, συνδυάζουμε καινοτόμο σκέψη και πρακτική δράση ώστε να παρέχουμε ιδέες που μπορούν να υλοποιηθούν στην πράξη – για τους αγρότες, την κοινωνία και τον πλανήτη. Το 2018, ο τομέας μας κατέγραψε πωλήσεις €6,2 δισεκατομμυρίων. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας www.agriculture.basf.com ή ένα από τα κανάλια μας στα social media.

 

Σχετικά με τη BASF

Στη BASF, δημιουργούμε χημεία για ένα βιώσιμο μέλλον. Συνδυάζουμε την οικονομική επιτυχία με την περιβαλλοντική προστασία και την κοινωνική ευθύνη. Περισσότεροι από 122.000 εργαζόμενοι του Ομίλου της BASF συμβάλλουν στην επιτυχία των πελατών μας σε σχεδόν όλους τους κλάδους της οικονομίας και σε σχεδόν όλες τις χώρες του κόσμου. Η γκάμα των προϊόντων μας διαρθρώνεται σε έξι τομείς: Chemicals, Materials, Industrial Solutions, Surface Technologies, Nutrition & Care και Agricultural Solutions. Η BASF κατέγραψε πωλήσεις περίπου €63 δισεκατομμυρίων το 2018. Η BASF είναι εισηγμένη στα χρηματιστήρια της Φρανκφούρτης (BAS) και ως American Depositary Receipts (BASFY) στις ΗΠΑ. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο www.basf.com  και στο www.basf.gr.