Η σειρά τρακτέρ PUMA 185-240hp αναβαθμίζεται για να ανταποκριθεί στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς εκπομπών καυσαερίων Stage V (Φάσης 5), με τη χρήση της τεχνολογίας Hi-eSCR2, αυξάνοντας και τα διαστήματα συντήρησης του τρακτέρ.

Η βελτιωμένη έκδοση του δοκιμασμένου συστήματος βοηθά να πληρούνται οι τελευταίοι κανονισμοί εκπομπών ρύπων / Μείωση του κόστους και του χρόνου διακοπής με μεγαλύτερες περιόδους μεταξύ των αλλαγών λαδιού κινητήρα / Νέο εύχρηστο μενού, που μπορεί να τροποποιηθεί, για την οθόνη AFS Pro 700 / Βελτιωμένη ισχύς για εργασίες μεταφοράς για μοντέλα Multicontroller

Η Case IH επεκτείνει τη χρήση της τεχνολογίας εκπομπών ρύπων Hi-eSCR2 τοποθετώντας την και στη σειρά τρακτέρ Puma 185-240hp για να ανταποκριθεί στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς Stage V (Φάσης 5), αναβάθμιση με την οποία αυξάνονται τα διαστήματα συντήρησης του τρακτέρ συνεπώς και το λειτουργικό κόστος. Τώρα η σειρά Puma κερδίζει βελτιώσεις στην ισχύ για εργασίες μεταφορών στα μοντέλα Multicontroller και νέο γρήγορο μενού, που μπορεί να τροποποιηθεί, για την οθόνη AFS Pro 700 σε όλα τα μοντέλα.

Όπως και πριν, υπάρχουν τέσσερα μοντέλα στη σειρά, όπου τα 185, 200 και 220 είναι διαθέσιμα με προδιαγραφές Multicontroller με PowerDrive full powershift ή με CVXDrive συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης κίνησης. Το τέταρτο μοντέλο Puma 240, διατίθεται με στάνταρ σασμάν CVXDrive.

Η τεχνολογία Hi-eSCR2 επεκτείνεται στα πρόσφατα μοντέλα Puma 185-240

Η τεχνολογία Hi-eSCR2 που αναπτύχθηκε από την FPT Industrial, αδελφή εταιρία της Case IH εντός του ομίλου CNH Industrial, είναι μία βελτίωση του αρχικού συστήματος Hi-eSCR που σχεδιάστηκε από την εταιρία. Η επιλεκτική καταλυτική μείωση, αντί εναλλακτικής ή συμπληρωματικής ανακυκλοφορίας καυσαερίων, αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας και ανάπτυξης για την FPT, από τη στιγμή που τέθηκε σε ισχύ η τρέχουσα σειρά κανονισμών.

Με αυτό το σύστημα, τα καυσαέρια περνούν μέσα από έναν καταλύτη οξείδωσης του πετρελαίου πριν ψεκαστούν με το ειδικό υγρό AdBlue. Στη συνέχεια, υποβάλλονται σε διαδικασία επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης, διερχόμενα από ένα κεραμικό υπόστρωμα και ακολούθως από έναν καταλύτη καθαρισμού. Πλεονεκτήματα των βελτιώσεων που βοήθησαν στη δημιουργία του Hi-eSCR2, η ανάπτυξη η οποία καλύπτεται από 13 διπλώματα ευρεσιτεχνίας, περιλαμβάνουν μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης. Το διάστημα αλλαγής λαδιού στον κινητήρα είναι τώρα 750 ώρες ή 18 μήνες, ενώ το διάστημα αλλαγής λαδιού στο σασμάν επεκτάθηκε σε 1.500 ώρες.

«Για τον πελάτη, υπάρχουν μια σειρά από πλεονεκτήματα από την επιμήκυνση των διαστημάτων ανάμεσα στις συντηρήσεις», επισημαίνει ο Hans-Werner Eder, διευθυντής της γραμμής παραγωγής Puma στην Case IH.

«Σημαίνει όχι μόνο ότι το τρακτέρ απαιτεί συντήρηση λιγότερο συχνά, ελαττώνοντας τον χρόνο διακοπής λειτουργίας, αλλά και λιγότερες αλλαγές λαδιού και φίλτρου κατά τη διάρκειά ζωής του, μειώνοντας το λειτουργικό κόστος».

Νέο γρήγορο μενού απλοποιεί και επιταχύνει τη χρήση της οθόνης AFS Pro 700

Άλλες αναβαθμίσεις για τα μοντέλα Puma 185-240 της Case IH, περιλαμβάνουν το νέο γρήγορο μενού για την οθόνη AFS Pro 700, με δυνατότητες παραμετροποίησης, που είναι βασικό για τις ρυθμίσεις και τη λειτουργία του τρακτέρ. Οι πληροφορίες στην οθόνη απεικονίζονται με τη μορφή «ταμπλώ», πράγμα που παρέχει γρήγορη πρόσβαση στις επιθυμητές σελίδες ρυθμίσεων καθώς και κουμπιά γρήγορης μετάβασης που μπορούν να τροποποιηθούν.

Βελτιωμένες δυνατότητες μεταφοράς χάρη στην αναβαθμισμένη λειτουργία διαχείρισης ισχύος

Υπάρχει τώρα μια βελτιωμένη καμπύλη ισχύος για την καθιερωμένη λειτουργία διαχείρισης ισχύος στα μοντέλα Puma Multicontroller με σασμάν PowerDrive και full powershift. Αυτό βοηθά στην αποτελεσματικότερη επίτευξη και διατήρηση της μέγιστης ισχύος, από την 16η ταχύτητα και μετά.

«Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιωμένη απόδοση σε εργασίες μεταφορών, ιδίως των βαρέων οδικών», λέει ο Hans-Werner Eder.

«Με μεγαλύτερη διαθεσιμότητα μέγιστης ισχύος, το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη απόδοση σε εργασίες μεταφοράς και στις μετακινήσεις μεταξύ των χωραφιών. Η αποδοτικότητα καυσίμου μεγιστοποιείται, ενώ η φθορά του κινητήρα και του σασμάν ελαχιστοποιείται και ο χειριστής επωφελείται επίσης από την ευκολότερη οδηγική συμπεριφορά».

Επιλογή κομπρεσέρ αέρα υψηλής απόδοσης για κεντρικό σύστημα φουσκώματος των ελαστικών

Για εκείνους που θέλουν να ρυθμίζουν συνέχεια τις πιέσεις των ελαστικών μεταξύ πορείας στο δρόμο και εργασίας στο χωράφι, για να διασφαλίσουν ότι η συμπίεση του εδάφους είναι ελάχιστη και η πρόσφυση μέγιστη, έχουν τώρα την επιλογή ενός κομπρεσέρ αέρα υψηλής απόδοσης. Αυτό επιτρέπει τη γρήγορη αύξηση της πίεσης όταν εξέρχονται από το χωράφι πριν ξεκινήσει η πορεία στο δρόμο, εξοικονομώντας χρόνο και κόπο.

Το σύστημα προέρχεται από το δοκιμασμένο πακέτο πέδησης ABS της Case IH και η αύξηση πίεσης γίνεται 35% πιο γρήγορα από ότι με ένα συμβατικό σύστημα. Η μεγάλη αντοχή διασφαλίζεται από τη σύνδεση με το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα. Πέρα από τα μοντέλα Puma 185-240, το σύστημα θα είναι επίσης διαθέσιμο και για τα μοντέλα Optum 250 CVXDrive, 270 CVXDrive και 300 CVXDrive.