Αντιστρόφως ανάλογη η αύξηση των πωλήσεων κρέατος με τις τιμές παραγωγού στις ΗΠΑ

Η μείωση της κατανάλωσης φαγητού από χώρους μαζικής εστίασης οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων κρέατος στη λιανική και στις ΗΠΑ. Με τους καταναλωτές να αδειάζουν τα ράφια, οι παραγωγοί αναπροσαρμόζουν τους σχεδιασμούς τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση που παρατηρείται μετά το κλείσιμο των εστιατορίων και την παραμονή των πολιτών στο σπίτι. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα Food Dive, από το μοσχάρι και το κοτόπουλο, μέχρι το αρνί και τη γαλοπούλα, οι πωλήσεις ζωικής πρωτεΐνης έχουν αυξηθεί σημαντικά τις τελευταίες εβδομάδες.

Αυτό επιβεβαιώνουν τα στοιχεία του Εθνικού Συμβουλίου Κοτόπουλου των ΗΠΑ (National Chicken Council), που δημοσιεύτηκαν στον αμερικανικό Τύπο και δείχνουν τις πωλήσεις κρέατος, εξαιρουμένων των αλλαντικών, να σημειώνουν αύξηση τη δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου κατά 76,9% εν συγκρίσει με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα. Τα είδη που κατέγραψαν τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν ο κιμάς (179,1 εκατ. δολάρια), το στήθος κοτόπουλου (89,5 εκατ. δολάρια), οι χοιρινές μπριζόλες (36,9 εκατ. δολάρια), η μοσχαρίσια ελιά (36,3 εκατ. δολάρια) και οι μοσχαρίσιες μπριζόλες (31,6 εκατ. δολάρια).

Επισημαίνεται, ωστόσο, ότι αυτή η κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων δεν απέφερε και αύξηση στο εισόδημα των παραγωγών. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Fern’s Ag Insider, παρά την αύξηση των τιμών του βόειου στη χονδρική κατά 20% περίπου, η τιμή με την οποία αμείφθηκαν οι κτηνοτρόφοι μειώθηκε κατά 11% σε σύγκριση με εκείνη του Ιανουαρίου. Τα προθεσμιακά συμβόλαια του Απριλίου μειώθηκαν περαιτέρω 7% λόγω των φόβων που εγείρονται στο φόντο του κορωνοϊού, προκαλώντας ακόμα και παύση στα σφαγεία.