«Από την ΚΑΠ στο ράφι»: Χρήσιμες πληροφορίες για την ΚΑΠ στις συσκευασίες συνεταιριστικών προϊόντων

Ενημερωτική εκστρατεία GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ για την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή

Η GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, έχοντας σταθερή προτεραιότητα την ενημέρωση των πολιτών-καταναλωτών σε σχέση με τον ρόλο και τη συμβολή της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) στη βιώσιμη μετάβαση της γεωργίας και των συστημάτων τροφίμων, πραγματοποίησε την ενημερωτική εκστρατεία «CAP2Shelf – Από την ΚΑΠ στο ράφι».

Η εκστρατεία εντάσσεται σε ένα ευρύ πλέγμα δράσεων επικοινωνίας για την ΚΑΠ που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ και που συγχρηματοδοτούνται από τη Γενική Διεύθυνση Γεωργίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο πλαίσιο του έργου CAP4Food «Βιώσιμοι γεωργικοί τομείς για βιώσιμα τρόφιμα».

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Μαρτίου, στελέχη της GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ βρέθηκαν στο κατάστημα λιανικού εμπορίου του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού (ΑΚΣ) Μεσοτόπου Λέσβου, στην Ηλιούπολη, προκειμένου να ενημερώσουν τους καταναλωτές, αναδεικνύοντας ευρωπαϊκές πολιτικές όπως τα καθεστώτα ποιότητας, η βιολογική παραγωγή τροφίμων, η ιχνηλασιμότητα και η επισήμανσή τους, καθώς και τα αυστηρά πρότυπα που θέτει η ΕΕ για ασφαλή, ποιοτικά και υγιεινά τρόφιμα.

Μάλιστα, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία τόσο να θέσουν ερωτήματα όσο και να δουν επιτόπου στις συσκευασίες τροφίμων τον τρόπο επισήμανσης προδιαγραφών ποιότητας για προϊόντα όπως τα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ), Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ) και βιολογικής παραγωγής, προκειμένου να αναγνωρίζουν εύκολα τα προϊόντα ποιότητας που παρέχουν εγγύηση και πιστοποίηση της πραγματικής προέλευσης του προϊόντος. Η ενημέρωση ολοκληρώθηκε με δοκιμές γευσιγνωσίας και διανομή πληροφοριακού υλικού.

Επιπλέον, υποστηρίζοντας σταθερά τις προσπάθειες των Αγροτικών Συνεταιρισμών να παρέχουν ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές, ενισχύοντας όχι μόνο την παραγωγική συγκρότηση της ελληνικής γεωργίας, αλλά και την τοπική οικονομία και κοινωνία, η GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ επέλεξε να πραγματοποιήσει τη συγκεκριμένη ενημερωτική δράση στο κατάστημα του μετόχου της, ΑΚΣ Μεσοτόπου Λέσβου, που πολύ πρόσφατα ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Ηλιούπολη*.

Πρόκειται για το δεύτερο κατάστημα λιανικής πώλησης του Συνεταιρισμού (το πρώτο λειτούργησε στην Αγορά Μοδιάνο της Θεσσαλονίκης), στο οποίο διατίθενται τα προϊόντα του: Κατά κύριο λόγο τυροκομικά και γαλακτοκομικά (όπως φέτα, ανθότυρο, λαδοτύρι κ.ά.), αλλά και λοιπά προϊόντα, προερχόμενα ευρύτερα από τη Λέσβο. Η «ναυαρχίδα» των προϊόντων του Συνεταιρισμού είναι η Φέτα ΠΟΠ Μεσοτόπου, από 100% φρέσκο αιγοπρόβειο γάλα.

Για όλο τον Μάρτιο, με ένα απλό σάρωμα QRcode, το οποίο βρίσκεται ήδη στα ράφια του εν λόγω καταστήματος, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για την ποιότητα και ασφάλεια των τροφίμων που επιλέγουν, καθώς και για τον ρόλο της ΚΑΠ στην υποστήριξη της βιωσιμότητας των συστημάτων τροφίμων.

*Το κατάστημα βρίσκεται επί της οδού Μαρίνου Αντύπα 39, στην Ηλιούπολη.