Αυτό το άρθρο είναι 54 μηνών

ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ: Δυναμικό «παρών» του συνεταιρισμού εντός ελληνικής και ξένης αγοράς

15/10/2020
2' διάβασμα
asepop-velventou-dynamiko-paron-tou-synetairismou-entos-ellinikis-kai-xenis-agoras-211268
Ευθύμιος Μπαλάνης, γενικός διευθυντής ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ

Το πρώτο μισό του καλοκαιριού, για το 2020, κύλησε φυσιολογικά για τα ροδάκινα και τα νεκταρίνια VELVITA. Η χαλαζόπτωση όμως στις αρχές του Αυγούστου είχε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη μείωση της παραγωγής σε ποσοστό άνω του 40% επί του συνόλου.

Η ζήτηση ήταν και φέτος αυξημένη, λόγω της σταθερής ποιότητας των ροδάκινων και νεκταρινιών VELVITA, οι τιμές ήταν καλύτερες από άλλα χρόνια, όμως η οικονομική ζημιά των παραγωγών δεν καλύπτεται, αν δεν υπάρξει ενίσχυση από το κράτος. Επιπλέον, με τη μειωμένη παραγωγή, ο συνεταιρισμός δεν ήταν σε θέση να καλύψει τις ανάγκες των συνεργατών του, κυρίως στο εξωτερικό, και ευελπιστούμε αυτό να μην έχει επίδραση και τη νέα χρονιά.

Το 2020 ήταν η δεύτερη χρονιά για τη διακίνηση σε Ελλάδα και Κύπρο των μήλων KIKU, με τα αποτελέσματα να είναι ελπιδοφόρα. Πιστεύουμε ότι, τα επόμενα χρόνια, το μήλο KIKU θα αναγνωριστεί περισσότερο από τους Έλληνες καταναλωτές, η ζήτησή του θα αυξηθεί, και ο ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ θα προσπαθήσει να μεγαλώσει το δίκτυο παραγωγών που συνεργάζεται, προσφέροντάς τους κάθε δυνατή στήριξη.

Ο ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ, σε συνεργασία με τη ΣΕΚΕ, το 2020 διακίνησαν ακτινίδια από την περιοχή της Ξάνθης. Σκοπός των δύο συνεταιριστικών οργανώσεων αποτελεί η αναβίωση της συνεταιριστικής συνείδησης σε παραγωγούς και η απόδειξη ότι ο θεσμός του συνεταιρίζεσθαι δεν πρέπει να λοιδορείται.

Συνεχίζοντας τον εξαγωγικό του προσανατολισμό, ο ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ συμμετείχε με περίπτερο το 2020 σε εκθέσεις όπως η FRUIT LOGISTICA στο Βερολίνο. Στον προγραμματισμό υπήρχε και η συμμετοχή σε άλλες εκθέσεις (FRESKON, FRUIT ATTRACTION, MAC FRUIT, WOP DUPAI, FOODEX SAUDI) κατά τις οποίες δίνεται η δυνατότητα σε στελέχη του συνεταιρισμού να συνομιλήσουν από κοντά με παλιούς και νέους συνεργάτες και να αναπτύξουν ακόμη περισσότερο το υφιστάμενο πελατολόγιο, όμως ο κορωνοϊός οδήγησε σε αναπροσαρμογή των σχεδίων.

Στόχος του ΑΣΕΠΟΠ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ παραμένει η ταύτισή του με επώνυμα προϊόντα και φυσικά η παραμονή στην αγορά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Σχέδια για το μέλλον υπάρχουν πολλά, κάποια εκ των οποίων ευελπιστούμε να υλοποιήσουμε το 2021 και τα οποία θα ανακοινώσουμε την κατάλληλη στιγμή.

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: