Δύο επενδυτικά σχέδια στο Leader από την Ένωση Ξενοδόχων Δράμας

Το Leader χρηματοδοτεί πρόταση της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας, ύψους 165.000 ευρώ, με ίδια συμμετοχή το 35%, για τη δημιουργία Οργανισμού Τουριστικής Προβολής που θα υλοποιήσει μια ουσιαστική καταγραφή του τουριστικού προϊόντος. «Δεν είναι μία μελέτη για το συρτάρι, αλλά για υλοποίηση. Στο σχήμα μετέχουν με την Ένωση οι πέντε δήμοι. Το Εμπορικό Επιμελητήριο και ο Εμπορικός Σύλλογος θα συμμετέχουν στην πορεία δημιουργίας του Οργανισμού», περιγράφει ο πρόεδρος της Ένωσης, Άγγελος Καλλίας.

Χρονικός ορίζοντας περαίωσης είναι η τριετία, πλην όμως η αναγκαιότητα υλοποίησης ορίζει στους υπευθύνους να προχωρήσουν γρηγορότερα. Προσδιορίζει το 2021 να αρχίσει η προβολή, με βάση τα όσα θα ορίσουν ο στρατηγικός σχεδιασμός και οι εταίροι. Οι οικονομικοί και αυτοδιοικητικοί συνοδοιπόροι θα τροφοδοτούν την Ένωση Ξενοδόχων, που αποτυπώνει το τουριστικό προϊόν εδώ και δέκα χρόνια, επιδιώκοντας μέσα από το πρόγραμμα να χαραχτεί μια ενιαία στρατηγική.

Αγροτουρισμός

Στο Leader εγκρίθηκε, επίσης, η πρόταση της Ένωσης Ξενοδόχων και Τοπικών Επιχειρήσεων «Συνεργασία φορέων με σκοπό την ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας και του αγροτουρισμού της Δράμας», προϋπολογισμού 136.000 ευρώ. Ο αγροδιατροφικός τομέας είναι ανεπτυγμένος στον νομό και ενισχύεται από τις διάσημες ετικέτες κρασιών.

«Χωρίς τον πρωτογενή τομέα δεν μπορεί να αναδειχθεί ο τουρισμός και το αντίστροφο, καθώς στα ξενοδοχεία μας ο πελάτης έρχεται σε άμεση επαφή με τα τοπικά προϊόντα. Όπως εξελίσσεται ο τουρισμός, με την αναζήτηση νέων εμπειριών από τους τουρίστες, αποτελεί ευκαιρία η γαστρονομική ανάδειξη της Δράμας», σχολιάζει ο κ. Καλλίας και προσθέτει πως τα οφέλη της προβολής επεκτείνονται και στα προϊόντα που διακινούνται, επιτυγχάνοντας «ο καταναλωτής να συνδέσει το προϊόν με τον προορισμό της Δράμας».

Εξηγεί ότι στοχεύουν και σε ταξιδιώτες αριστείας, που επιδιώκουν το live like a local (ζήσε σαν ντόπιος). Ο επισκέπτης μπορεί να κλαδέψει τον ελαιώνα, να πατήσει το σταφύλι κ.λπ. «Θα πρέπει να “δέσουμε” αρκετές επιχειρήσεις. Ο Σεπτέμβρης είναι κενός μήνας για τα ξενοδοχεία, αλλά είναι δυνατόν η αμπελουργία να δημιουργήσει την εμπειρία στον πελάτη», φέρνει ως παράδειγμα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.