-Διαφήμιση-

Η New Holland Agriculture διευρύνει την περίφημη σειρά τρακτέρ Τ6 με τα νέα 6-κύλινδρα μοντέλα T6.180 Auto Command™, T6.180 Dynamic Command™ και T6.160 Electro Command™

  • Η απόδοση των 6-κύλινδρων τώρα συνδυάζεται με τα βραβευμένα σασμάν Auto Command™ και Dynamic Command™
  • Τα νέα μοντέλα της σειράς Τ6 εδραιώνουν την ηγεσία της New Holland στην κατηγορία των 6-κύλινδρων τρακτέρ
  • Μέγιστη απόδοση και παραγωγικότητα με την δυνατότητα ένταξης του συστήματος διαχείρισης ταχύτητας πορείας Ground Speed Management II, IntelliTurn™ στο προηγμένο σύστημα αυτόματου γυρίσματος στα κεφαλάρια (HTS II) και στο ISOBUS

 Η New Holland Agriculture διευρύνει περαιτέρω την μεγάλη σειρά Τ6, με 3 νέα 6-κύλινδρα μοντέλα: το T6.180 Auto Command™, το T6.180 Dynamic Command™ και το T6.160 Electro Command™, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην έκθεση SIMA στο Παρίσι.

Ο Sean Lennon, επικεφαλής του τμήματος των τρακτέρ, εξηγεί: «η New Holland έχει μια περήφανη ιστορία ηγεσίας σ’ αυτή την κατηγορία, με μεγάλη ποικιλία και μοναδικές επιλογές. Το νέο 6-κύλινδρο μοντέλο εισάγει ένα νέο επίπεδο απόδοσης σ’ αυτή την κατηγορία με ένα εξαιρετικά ευέλικτο τρακτέρ, που παρέχει περισσότερη ροπή, περισσότερη πέδηση του κινητήρα και περισσότερη σταθερότητα. Σήμερα υπάρχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ για τους χειριστές και ένα Τ6 που ταιριάζει με τις απαιτήσεις κάθε γεωργικής επιχείρησης».

Η απόδοση των 6-κύλινδρων τώρα συνδυάζεται με τα βραβευμένα σασμάν Auto Commandand Dynamic Command

Τα νέα μοντέλα εισάγουν ένα νέο επίπεδο απόδοσης στην σειρά Τ6, με τον ισχυρό 6-κύλινδρο κινητήρα 6,7 λίτρων, μια στιβαρή και αποδεδειγμένη λύση από τη μακροχρόνια οικογένεια των κινητήρων NEF η οποία χρησιμοποιείται  στις σειρές των τρακτέρ Τ6 και T7.

Ο νέος κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένη καύση χωρίς το σύστημα EGR για αποτελεσματική λειτουργία, σε συνδυασμό με το σύστημα HI-eSCR για να συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων Stage IV (Tier 4B) – μία πατενταρισμένη και χωρίς συντήρηση λύση που παρέχει μειωμένο λειτουργικό κόστος.

Χάρη στον 6-κύλινδρο κινητήρα, το T6.180 προσφέρει έως και 12% υψηλότερη ροπή από τα 4-κύλινδρα μοντέλα, με ροπή σε χαμηλές στροφές, που βοηθά σημαντικά στην ελκτική απόδοση και αυξημένη ροπή στις μεσαίες στροφές του κινητήρα, η οποία βελτιώνει την ελαστικότητα του κινητήρα στη μεταφορά και τις εργασίες στο χωράφι. Ο νέος 6-κύλινδρος κινητήρας παρέχει μέγιστη ροπή 740Nm στις 1.500 σ.α.λ., σε σύγκριση με την μέγιστη ροπή 700 Νm του 4-κύλινδρου.

Επιπλέον, ο μεγαλύτερος κυβισμός του νέου κινητήρα οδηγεί σε αποτελεσματικότερη πέδηση κατά τη λειτουργία και τη πορεία  σε κατηφόρα, με 50% μεγαλύτερη ικανότητα πέδησης σε σύγκριση με εκείνη του 4-κύλινδρου κινητήρα.

Η επιλογή του κλαπέτου που είναι επίσης διαθέσιμη σε αμφότερα τα 4-κύλινδρα και 6-κύλινδρα μοντέλα, αυξάνει την πέδηση του κινητήρα με επιπλέον 24%.

Τα νέα μοντέλα του Τ6 εδραιώνουν την ηγεσία της New Holland στην κατηγορία των  6-κύλινδρων τρακτέρ

Με τα νέα μοντέλα Τ6, η New Holland εδραιώνει την ιστορική ηγεσία της στην κατηγορία των 6-κύλινδρων τρακτέρ 100-150 HP, χτισμένη σε μια κληρονομιά που χρονολογείται από τις σειρές Ford 10 και 40 μέχρι τη σειρά Τ6 που παρουσιάστηκε το 2013. Σήμερα η New Holland είναι η μόνη μάρκα που προσφέρει ένα 6-κύλινδρο τρακτέρ σε αυτή την κατηγορία.

ΜοντέλοΑριθμός κυλίνδρωνT6
Electro Command
T6
Dynamic Command
T6
Auto Command
Μέγιστη ισχύς (*with EPM)Ονομαστική ισχύς
T6.1254X  125116
T6.1454XXX145*116
T6.1554XXX155*125
T6.1654XXX165*135
T6.160 6ΝΕΟ  165*135
T6.1754XXX175*145
T6.1806XΝΕΟΝΕΟ175*145

 

Μέγιστη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα με την δυνατότητα ένταξης του συστήματος Διαχείρισης Ταχύτητας Πορείας Ground Speed Management II, IntelliTurn™ στο προηγμένο σύστημα αυτόματου γυρίσματος στα κεφαλάρια (HTS II) και στο ISOBUS

Διαχείριση Ταχύτητας Πορείας (Ground Speed Management II)

Στην έκθεση SIMA, η New Holland παρουσίασε το σύστημα Ground Speed Management II, το οποίο αυξάνει την ήδη αποδεδειγμένη άριστη απόδοση της σειράς τρακτέρ T6 Dynamic Command. Το Ground Speed Management II ήταν πρωτοπόρο όταν ξεκίνησε, έφερε την λογική του σασμάν CVT σε ένα τρακτέρ με ταχύτητες powershift. Τώρα, στη δεύτερη γενιά του, το GSM II αποκλειστικά για τη New Holland, φέρνει νέα και μοναδικά χαρακτηριστικά στην σειρά Dynamic Command, διατηρώqντας παράλληλα το βασικό στόχο του συστήματος GSM, για την αύξηση της αποδοτικότητας.

Ο χειρισμός του είναι ίδιος με αυτόν της σειράς Auto Command, με ρύθμιση της ταχύτητας από το εργονομικό πολυχειριστήριο CommandGrip™, ρυθμιζόμενες ταχύτητες-στόχοι με περιστροφικό κουμπί στο πολυχειριστήριο, Cruise Control και σαφή και συνοπτική προβολή των πληροφοριών. Η απόδοση μπορεί να προσαρμοστεί με προτεραιότητα στην Ισχύ / Απόδοση ή Οικονομία. Το GSM II λειτουργεί με παρελκόμενα που λειτουργούν με PTO και χωρίς PTO, είτε στο χωράφι είτε στον δρόμο και το τρακτέρ διατηρεί την παραδοσιακή επιλογή λειτουργίας Auto Shift. Είναι διαθέσιμο ως εργοστασιακή επιλογή ή προαιρετική στα μοντέλα T6 Dynamic Command μαζί με οθόνη IntelliView IV και πλήρες CommandGrip.

Ενοποίηση HTS II και IntelliTurn

 Οι χειριστές που χρησιμοποιούν τρακτέρ των σειρών T6 Auto Command και T6 Dynamic Command με IntelliTurn τώρα θα έχουν την επιλογή να αυτοματοποιήσουν το ξεκίνημα με την λειτουργία HTS II function. Μια νέα επιλογή ρύθμισης παραμέτρων είναι διαθέσιμη που ενεργοποιεί το ξεκίνημα της λειτουργίας HTS II βασιζόμενη στην απόσταση από το κεφαλάρι ή στο όριο του χωραφιού όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το IntelliTurn. Η ενοποίηση αυτών των δύο λειτουργιών έχει ως αποτέλεσμα μια πλήρως αυτοματοποιημένη στροφή στο τέλος της σειράς και εκτέλεση της ακολουθίας εντολών για τον χειρισμό του παρελκόμενου, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικές και σταθερές αναστροφές σε ολόκληρο το χωράφι.

Δυνατότητα ISOBUS III

 Τα μοντέλα T6 Auto Command και Dynamic Command μπορούν να παραγγελθούν με το σύστημα ISOBUS Class 3, το οποίο επιτρέπει στο παρελκόμενο να επικοινωνεί και να ελέγχει το ΡΤΟ του τρακτέρ, τα υδραυλικά, τις ηλεκτρικές βαλβίδες εξωτερικών εργασιών (ΕHR), το τιμόνι, την ταχύτητα και το μπροστινό υδραυλικό & ΡΤΟ.  

Για παράδειγμα, σε τρακτέρ προσαρμοσμένο σε μια New Holland στρογγυλή χορτοδετική μηχανή με σύστημα IntelliBale™, η ίδια η χορτοδετική μπορεί να σταματήσει το τρακτέρ όταν ολοκληρωθεί η μπάλα, να αδειάσει την μπάλα και να κλείσει την πόρτα. Ο οδηγός μένει απλά να πατήσει το κουμπί της ρεβέρσας για να ξαναρχίζει το δέσιμο.

-Διαφήμιση-