Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση τροφίμων με μεγάλη περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη ή αλάτι που απευθύνεται σε παιδιά ενδέχεται να απαγορευθεί άμεσα στη Γερμανία, σύμφωνα με τα σχέδια που παρουσίασε ο Πράσινος υπουργός Γεωργίας και Τροφίμων, Τζεμ Εζντεμίρ.

Σε μια προσπάθεια καταπολέμησης της παχυσαρκίας και των ασθενειών που συνδέονται με τις διατροφικές συνήθειες, ο υπουργός κατέθεσε μια πρόταση για την απαγόρευση του μάρκετινγκ ανθυγιεινών τροφίμων, τύπου «junk food», που απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 14 ετών.

«Κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας, διαμορφώνονται οι διατροφικές συνήθειες και τα μοτίβα άσκησης. Αυτή η φάση της ζωής είναι το κλειδί για τη λήψη μακροχρόνια αποτελεσματικών μέτρων για την πρόληψη της παχυσαρκίας και άλλων ασθενειών που οφείλονται στην κακή διατροφή», δήλωσε ο Εζντεμίρ.

Σύμφωνα με τα σχέδια του Γερμανού υπουργού, θα απαγορεύεται κάθε διαφήμιση για τρόφιμα με «υπερβολικά υψηλή» περιεκτικότητα σε ζάχαρη, λιπαρά ή αλάτι που απευθύνεται σε παιδιά, ενώ επίσης ρυθμίζεται ρητά το μάρκετινγκ μέσω influencer.