Οι ηγέτες στα καινοτόμα νέα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης

Σε λίστα της εταιρείας ερευνών Nielsen με τις 25 νέες κυκλοφορίες που διακρίθηκαν φέτος στην ευρωπαϊκή αγορά, συνολικά οι οκτώ έχουν βρετανικές καταβολές.

Η Nielsen ξεχώρισε προϊόντα με υψηλές πωλήσεις και «ισχυρές, ξεχωριστές ιδιότητες», όπως η μακροβιότητα και η ελκυστικότητα προς μια αγορά-στόχο. Ενδεικτικά, ανάμεσα στις βρετανικές κυκλοφορίες που εκπροσωπήθηκαν στη λίστα είναι οι κατεψυγμένες πατάτες της εταιρείας τροφίμων McCain με την ονομασία «Lighter Home Chips», οι οποίες περιέχουν 30% λιγότερα λιπαρά. Το προϊόν βρίσκεται στα ράφια των βρετανικών σούπερ μάρκετ από τις αρχές του 2019, με στόχο να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών σε επιλογές που μπορούν να συνοδεύσουν γεύματα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

«Με πολλούς ανθρώπους να αναζητούν ολοένα και χαμηλότερες θερμιδικά επιλογές για να συμπληρώσουν μια ισορροπημένη διατροφή, πιστεύουμε ότι οι ‘‘Lighter Home Chips’’ είναι ιδανικές ως μια ελαφρύτερη εναλλακτική, χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση», είχε πει ο διευθυντής μάρκετινγκ της McCain προλογίζοντας το προϊόν. Η Γαλλία, η Γερμανία, η Ρωσία και η Τουρκία ήταν, επίσης, χώρες που εκπροσωπήθηκαν στην πρώτη λίστα της Nielsen, με καινοτομίες από τις Ferrero, Danone, Unilever, PepsiCo και Froneri, μεταξύ άλλων. Ένα άλλο μεγάλο όνομα, η Unilever, εξασφάλισε την παρουσία του για το βίγκαν παγωτό που διατίθεται στη γερμανική αγορά μέσω της θυγατρικής εταιρείας Ben & Jerry’s.

Οι ποικιλίες χωρίς γαλακτοκομικά παρασκευάζονται με γάλα αμυγδάλου και είναι απαλλαγμένες από όλα τα ζωικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των αβγών και του μελιού.