Καμπάνια ενημέρωσης για τις επαναγεμιζόμενες φιάλες ελαιολάδου από την εταιρεία Pallada (βίντεο)

Έναν ιδιαίτερα ευρηματικό τρόπο βρήκε η εταιρεία παραγωγής, συσκευασίας και εμπορίας εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου, Pallada Papadomanolakis S.P., για την ενημέρωση των καταναλωτών και των επαγγελματιών της εστίασης σχετικά με το νέο μέτρο για το επιτραπέζιο ελαιόλαδο.

Για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με την νομοθεσία που απαγορεύει τις επαναγεμιζόμενες μπουκάλες αγνώστους προελεύσεως ελαιόλαδου, η εταιρεία από τα Χανιά δημιούργησε ένα βίντεο με την ονομασία “Pallada – Νέα νομοθεσία για ατομικές μερίδες ελαιολάδου” και το οποίο ήδη μετράει χιλιάδες επισκέψεις στο youtube.