Κάνει πρεμιέρα στα My Market το αγουρέλαιο της Terra Creta

Eνισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά η εταιρεία παράλληλα με την αύξηση των εξαγωγών

Mε αύξηση άνω του 20% στις εξαγωγές της αναμένεται να κλείσει το 2020 η Terra Creta, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το εξωστρεφές προφίλ που έχει μεθοδικά χτίσει τα τελευταία χρόνια.

Όπως εξηγεί στην «ΥΧ» ο Φώτης Σουσαλής, γενικός διευθυντής της εταιρείας με έδρα το Κολυμβάρι Χανίων, η ιδιόμορφη χρονιά που ολοκληρώνεται σύντομα χαρακτηρίστηκε από σημαντική αύξηση των πωλήσεων εμφιαλωμένου ελαιολάδου μέσα από το κανάλι των σούπερ μάρκετ. «Λόγω των lockdown που επιβλήθηκαν στις περισσότερες χώρες, η ζήτηση στο οργανωμένο λιανεμπόριο πράγματι κινήθηκε με ανοδικούς ρυθμούς», σημειώνει και εκτιμά ότι αυτό μπορεί να αφήσει πίσω του μια «προίκα» για τα brands που έχουν μια καλή παρουσία κι ένα ποιοτικό προϊόν στο ράφι. «Ο κόσμος μαγείρεψε περισσότερο στο σπίτι, γεύτηκε καλύτερα προϊόντα, είχε την ευκαιρία να αγοράσει και να δοκιμάσει κάτι πιο ποιοτικό και ελπίζουμε ότι αυτό θα του γίνει πλέον συνήθεια», υπογραμμίζει.

Σπεύδει βέβαια να τονίσει ότι, καθώς βαδίζουμε προς το 2021, παραμένει έντονη η αβεβαιότητα. «Δεν γνωρίζουμε πόσο θα διαρκέσει η πανδημία, τι θα γίνει με το εμβόλιο, αν και πώς θα δουλέψουν ο τουρισμός και η εστίαση. Επίσης, ακόμα ένα ερώτημα είναι η οικονομική κατάσταση των καταναλωτών. Φέτος είδαμε τα κράτη να προσπαθούν με στοχευμένα μέτρα να συγκρατήσουν τις απώλειες εισοδήματος. Θα συνεχιστεί αυτό και το 2021;», διερωτάται ο κ. Σουσαλής, προσθέτοντας ότι αυτή η αβεβαιότητα εξηγεί και τη διστακτικότητα που παρατηρούμε αυτή την περίοδο στις κινήσεις π.χ. των Ιταλών αγοραστών.

Μακροπρόθεσμα, πάντως, πιστεύει ότι υπάρχουν αρκετοί λόγοι να αισιοδοξεί κανείς για το ελληνικό ελαιόλαδο. «Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια ξεκάθαρη άνοδος των ποσοτήτων που εξάγονται, βλέπουμε αρκετές σοβαρές προσπάθειες διακίνησης επώνυμου τυποποιημένου προϊόντος και νομίζω ότι, αν διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τον τομέα, τα πράγματα θα πάνε ακόμα καλύτερα».

Eξαιρετική η εικόνα της σοδειάς

Το 2019 οι εξαγωγές της Terra Creta αντιστοιχούσαν στο 94% των πωλήσεών της και, όπως όλα δείχνουν, φέτος το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία συνεχίζει να κινείται για την ενίσχυση της παρουσίας της και στην εγχώρια αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται και το λανσάρισμα του νέου αγουρέλαιου, το οποίο το αμέσως επόμενο διάστημα θα κάνει ντεμπούτο στην αλυσίδα My Market. «Πρόκειται για ένα πολύ ποιοτικό προϊόν, που έχει παραχθεί με μεγάλη φροντίδα από την Ομάδα Παραγωγών μας. Ο καρπός από επιλεγμένους ελαιώνες μεταφέρεται με ψυγείο από το χωράφι στο ελαιουργείο και η έκθλιψη γίνεται σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες σε μια νέα γραμμή παραγωγής», εξηγεί ο κ. Σουσαλής.

Συνολικά, η Terra Creta θα εμφιαλώσει φέτος πάνω από 3.000 τόνους ελαιολάδου, η ποιοτική εικόνα του οποίου είναι παραπάνω από ικανοποιητική. «Η συγκομιδή ήταν εξαιρετική στις περισσότερες περιοχές της Κρήτης. Φαίνεται ότι η δακοκτονία και οι ενέργειες των παραγωγών είχαν αποτέλεσμα, ενώ και ο καιρός στάθηκε αρωγός. Η σοδειά είναι πολύ καλή και είμαστε αισιόδοξοι για την ποιότητα του ελαιολάδου που θα εμφιαλώσουμε, τόσο για τις premium όσο και για τις υπόλοιπες ετικέτες μας», καταλήγει ο συνομιλητής μας.

https://www.terracreta.gr/