Σε μια εντυπωσιακή διαδικτυακή παρουσίαση την οποία παρακολούθησαν περισσότεροι από 900 δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο, η Massey Fergusson παρουσίασε την Παρασκευή 24/7, τη νέα σειρά γεωργικών ελκυστήρων, MF 8S. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, πρόκειται για μια σειρά πολύ ισχυρών, εξελιγμένων τεχνολογικά τρακτέρ που έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την πλήρη διαδικτυακή συνδεσιμότητα, εναρμονισμένη με τη νέα εποχή της «ψηφιακής γεωργίας 4.0».

Σχεδιασμένα για τις ανάγκες των αγροτών

Σύμφωνα με τους επικεφαλής της Massey Fergusson που παρουσίασαν τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας γενιάς τρακτέρ, η σειρά MF 8S περιλαμβάνει τα καινούργια εξελιγμένα κιβώτια ταχυτήτων: Dyna-7 και Dyna E-Power (σύστημα διπλού συμπλέκτη ταχυτήτων) καθώς και το κορυφαίο κιβώτιο ταχυτήτων Dyna-VT. Όπως τονίστηκε στην παρουσίαση, οι γεωργικοί ελκυστήρες της σειράς MF 8S έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αξίες παραγωγής της Massey Fergusson που τους καθιστούν, διαχρονικά, από τους πλέον αξιόπιστους.

Επιπλέον έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την αύξηση της παραγωγικότητας και των καλλιεργητικών αποδόσεων.  Χαρακτηριστικό μότο που συμπυκνώνει τη φιλοσοφία σχεδίασης της νέας σειράς MF 8S είναι το: «προϊόντα σχεδιασμένα από αγρότες για αγρότες». H νέα σειρά MF 8S με Dyna-7 και Dyna E-Power είναι ήδη διαθέσιμη στην Ευρώπη, ενώ το 2021 θα είναι διαθέσιμη και με Dyna-VT. Επίσημος εισαγωγέας – διανομέας της Massey Fergusson στην Ελλάδα είναι o  Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.

Τα κύρια χαρακτηριστικά που φέρνει η νέα εξελιγμένη γενιά τρακτέρ MF 8S είναι:

  • Περισσότερη άνεση κατά τη χρήση του τρακτέρ, νέα ευρύχωρη καμπίνα (σχεδιασμός “Protect – U”) με εξαιρετική ορατότητα 360ο
  • Ψηφιακό καντράν το οποίο βρίσκεται πλέον στην εμπρόσθια δεξιά κολώνα του γεωργικού ελκυστήρα
  • Απόσταση μεταξύ του κινητήρα και της καμπίνας για τη μείωση του θορύβου εντός της καμπίνας σε 65db , επιτυγχάνοντας το χαμηλότερο επίπεδο θορύβου στην αγορά
  • Περισσότερη ισχύς και καλύτερη μετάδοσή της στο έδαφος (εξακύλινδρος κινητήρας 7,4 L)
  • 10% περισσότερη εξοικονόμηση καυσίμων και «καθαρές» εκπομπές καυσαερίων με κινητήρες Stage V
  • Κορυφαία κατασκευή και αξιοπιστία
  • Αυξημένη παραγωγικότητα και εξοικονόμηση χρόνου
  • Περισσότερη ανυψωτική δύναμη στο πίσω μέρος του τρακτέρ, έως 10 τόνοι και έως 4,8 τόνοι στο μπροστινό μέρος του τρακτέρ (20% σε σχέση με την προηγούμενη σειρά)