Η νέα εποχή της TÜV HELLAS (TÜV NORD) και οι πρωτοβουλίες για τα τρόφιμα

Αλλάζει εταιρική ταυτότητα, αλλά διατηρεί τον πελατοκεντρικό του χαρακτήρα ο φορέας
21/06/2024
4' διάβασμα
i-nea-epochi-tis-tuv-hellas-tuv-nord-kai-oi-protovoulies-gia-ta-trofima-324502

Νέο momentum αποκτά η TÜV HELLAS μετά την παρουσίαση της νέας εταιρικής της ταυτότητας, μέσω της οποίας αναδεικνύει τον διεθνή της χαρακτήρα, το μέγεθος, αλλά και την τεχνογνωσία που διακρίνει το TÜV NORD Group.

Όσον αφορά τις προθέσεις της TÜV HELLAS, πλέον TÜV NORD για τον τομέα της αγροδιατροφής, ο Σάββας Πελτέκης, διευθύνων σύμβουλος του φορέα πιστοποίησης, σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους σε κεντρικό ξενοδοχείο της πρωτεύουσας, ανέφερε: «Γίνεται λόγος για την ακρίβεια στα αγροδιατροφικά προϊόντα. Όμως, για ποια ακρίβεια μιλάμε όταν τα εισάγουμε πάμφθηνα από την Τουρκία και την Κίνα και τα πουλάμε στις ίδιες τιμές, αλλά με διαφορετικό κόστος έναντι των ελληνικών προϊόντων; Κάπου εθελοτυφλούμε».

Ο ίδιος συμπλήρωσε: «Υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα και στην παραγωγή και στην παραγωγικότητα στην Ελλάδα στον αγροτικό τομέα και, βέβαια, και στα τρόφιμα, διότι ανταγωνίζονται με άνισους όρους τις εισαγωγές. Άρα, σε αυτόν τον τομέα πρέπει να έχουμε μια παρέμβαση όπως, για παράδειγμα, να διαπιστώσουμε την ελληνικότητα των προϊόντων. Είναι πάρα πολλά τα θέματα. Σε όλα αυτά, οι φορείς πιστοποίησης μπορούν να δώσουν απαντήσεις. Άρα, είμαστε χρήσιμοι, αρκεί να μας χρησιμοποιήσουν σωστά οι ενημερωμένοι καταναλωτές, οι επιχειρήσεις για να αναβαθμίσουν το προϊόν τους και, βέβαια, το κράτος».

Στα 32 εκατ. ο τζίρος το 2023

Σημειώνεται ότι η αλλαγή στην εταιρική ταυτότητα προτάσσει το όνομα του ομίλου TÜV NORD. Η επωνυμία TÜV HELLAS (TÜV NORD) παραμένει και έρχεται να επιβεβαιώσει τον ηγετικό της ρόλο μετά από 37 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, έχοντας κατακτήσει με διαφορά την πρώτη θέση στον κλάδο, με 32 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο για το 2023, 180 στελέχη πλήρους απασχόλησης και περισσότερους από 300 εξωτερικούς συνεργάτες, με σημαία την ακεραιότητα, την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα, διατηρώντας τον χρωματικό κώδικα και εστιάζοντας στην ελληνικότητά της.

Παράλληλα, η αλλαγή στην εταιρική ταυτότητα είναι ουσιαστική, αλλά και απαραίτητη με πελατοκεντρικό περιεχόμενο, ενώ συνοδεύεται από μια σειρά αλλαγών και πρωτοβουλιών, ώστε να αντιμετωπιστούν οι σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις, όπως της βιωσιμότητας, της αειφορίας, της τήρησης των κριτηρίων ESG, καθώς και της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης.

Με αυτόν τον σκοπό, η TÜV HELLAS (TÜV NORD) έχει ήδη αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες, τόσο εντός του φορέα όσο και ευρύτερα για την υποστήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, έχει πραγματοποιηθεί μια σειρά αλλαγών σε δομές και διαδικασίες, ώστε οι εγκαταστάσεις, η λειτουργία, ακόμα και ο στόλος των αυτοκινήτων να ενσωματώνουν όσο το δυνατόν περισσότερα περιβαλλοντικά κριτήρια.

Την ίδια στιγμή, ο φορέας επενδύει σταθερά στη διά βίου εκπαίδευση του προσωπικού και των συνεργατών του, έχοντας θέσει σε εφαρμογή ένα διευρυμένο πρόγραμμα προσλήψεων με γνώμονα τη συμπερίληψη, τη γνώση και την προσωπικότητα. Παράλληλα, έχει διευρύνει το διοικητικό του μοντέλο με δύο διευθύνοντες συμβούλους, οι οποίοι και καλύπτουν ένα εξαιρετικά διευρυμένο φάσμα γνώσεων και εμπειριών.

Επιπλέον, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, ο όμιλος TÜV NORD έχει αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες, προκειμένου όχι μόνο να παρακολουθεί, αλλά και να αξιοποιήσει στον μέγιστο βαθμό τις τεχνολογικές εξελίξεις, εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όχι μόνο για τον ίδιο τον φορέα, αλλά και για το σύνολο των συνεργατών του.