Νέα ιστοσελίδα για την τουριστική προβολή της Θεσσαλίας ετοιμάζει η περιφέρεια
Στη δημιουργία νέας ιστοσελίδας (www.visitthessaly.gr), με σκοπό την τουριστική προβολή και την ανάδειξη της μοναδικότητας της Θεσσαλίας, προχωράει η περιφέρεια. Το site, το οποίο αναμένεται να βρίσκεται στον διαδικτυακό «αέρα» μέσα στους επόμενους δύο μήνες, αναδεικνύει τη νέα «ταυτότητα» της Θεσσαλίας, όπως αυτή δημιουργήθηκε και σχεδιάστηκε από την εταιρεία Altervision.
Τα νέα λογότυπα περιγράφουν εύγλωττα την κεντρική ιδέα «Η Ελλάδα με μια ματιά», η οποία αναδεικνύει το γεγονός της γεωγραφικής τοποθέτησης της Θεσσαλίας ανάμεσα στους δύο πυλώνες της ελληνικής ταυτότητας, το Αιγαίο Πέλαγος και την οροσειρά της Πίνδου, προβάλλοντας ταυτόχρονα την ποικιλομορφία του τοπίου (βουνά, κάμπος, νησιά, παραλίες, λίμνες, παραδοσιακοί οικισμοί), αλλά και των εμπειριών που προσφέρει (γαστρονομία, ανθρωπογεωγραφία, αγροτουρισμός, πεζοπορία, ιστιοπλοΐα, καταδύσεις, city breaks κ.λπ.). Το νέο site θα επιχειρεί, εκμεταλλευόμενο την αναγνωρισιμότητα διάσημων προορισμών (Μετέωρα, Βόλο – Πήλιο, Όλυμπο, Σκιάθο-Σκόπελο, Λίμνη Πλαστήρα κ.ά.), να προτείνει «διαδρομές» γύρω από αυτούς, που θα προβάλλουν λιγότερο γνωστές περιοχές, για να καλύψει την ανερχόμενη τουριστική τάση των «ανακαλύψεων», των βιωματικών εμπειριών και των ταξιδιών «off the beaten track».
Σε κάθε περιοχή αναδεικνύονται τα ιδιαίτερα πολιτισμικά χαρακτηριστικά, τα οποία μπορεί να είναι από παραδοσιακά προϊόντα μέχρι τοπικά ήθη και έθιμα. Τέλος, η μοναδική ομορφιά του θεσσαλικού τοπίου θα παρουσιάζεται με εντυπωσιακές φωτογραφίες από όλες τις εποχές του χρόνου, με στόχο να γίνει η Θεσσαλία ταξιδιωτικό σημείο αναφοράς και για τους δώδεκα μήνες του έτους!
Ως «προάγγελοι» της νέας ιστοσελίδας, λειτουργούν οι σελίδες της περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα, στο Facebook («Visit Thessaly») και στο Instagram («visitthessaly»). Με την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας, τόσο το site, όσο και η νέα «ταυτότητα» θα παρουσιαστούν επίσημα σε συνέντευξη Τύπου.
Το νέο site θα επιχειρεί, εκμεταλλευόμενο την αναγνωρισιμότητα διάσημων προορισμών, να προτείνει «διαδρομές» γύρω από αυτούς, που θα προβάλλουν λιγότερο γνωστές περιοχές, για να καλύψει την ανερχόμενη τουριστική τάση των «ανακαλύψεων», των βιωματικών εμπειριών και των ταξιδιών «off the beaten track».