Για τα οφέλη των βιολογικών τροφίμων ενημερώνει η γερμανική κυβέρνηση

Ενημερωτική εκστρατεία πραγματοποιεί η γερμανική κυβέρνηση για την αύξηση της ευαισθητοποίησης ως προς τα οφέλη των βιολογικών τροφίμων για το περιβάλλον, αλλά και το κοινό καλό, στο πλαίσιο της συνολικότερης πολιτικής της για τον τομέα.

Έχοντας υιοθετήσει τον στόχο οι εκτάσεις βιολογικών να ανέρχονται στο 30% της καλλιεργούμενης γης έως το 2030, η βιολογική γεωργία θεωρείται κατευθυντήρια γραμμή της κυβερνητικής αγροτικής πολιτικής, ως ένα συνολικό σύστημα βιώσιμης παραγωγής αξίας, από την αγροτική παραγωγή και μεταποίηση μέχρι και την εμπορία.

Υπενθυμίζεται ότι η Γερμανία δεν αποτελεί μόνο τη σημαντικότερη αγορά βιολογικών στην ΕΕ, αλλά και τη δεύτερη παγκοσμίως, μετά τις ΗΠΑ, καταγράφοντας την υψηλότερη ανάπτυξη πωλήσεων τα τελευταία χρόνια.

Μέσω αυτής της εκστρατείας, το γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Τροφίμων και Γεωργίας (BMEL) επιδιώκει να αυξήσει τη ζήτηση για τα βιολογικά. «Μελέτες δείχνουν ότι πολλοί καταναλωτές αγνοούν την προστιθέμενη αξία που έχουν τα βιολογικά προϊόντα, σε ό,τι αφορά την προστασία του κλίματος, τη βιοποικιλότητα, τη διατήρηση του νερού, την προστασία του εδάφους και την καλή διαβίωση των ζώων», υπενθυμίζει το ευρωπαϊκό περιοδικό για τα σούπερ μάρκετ, European Supermarket Magazine (ESM).

Η εκστρατεία στοχεύει στην παροχή περισσότερων πληροφοριών σχετικά με τα οφέλη των βιολογικών τροφίμων, έτσι ώστε οι αγοραστές να μπορούν να λαμβάνουν πιο βιώσιμες αποφάσεις αγοράς και να αλλάξουν τις διατροφικές τους συνήθειες.

Σύμμαχος οι αλυσίδες λιανικής

Την υποστήριξή της στην κυβερνητική πρωτοβουλία δήλωσε πρόσφατα η εκπτωτική αλυσίδα λιανικής Netto Marken-Discount, μέλος της συνεταιριστικής Edeka Group. Η αλυσίδα προσφέρει ήδη έως και 400 ετικέτες βιολογικών προϊόντων διατροφής σε μόνιμη βάση, ενώ διαθέτει και τη δική της ετικέτα βιολογικών BioBio, προσφέροντας προϊόντα σε προσιτές τιμές για πάνω από 20 χρόνια.

«Είναι σημαντικό για εμάς να αναλάβουμε την ευθύνη για το περιβάλλον μας. Για αυτό, τα βιολογικά παραγόμενα τρόφιμα αποτελούν υψηλή προτεραιότητα στη γκάμα μας», δηλώνει στο ESM η Χριστίνα Στυλιανού, επικεφαλής επικοινωνίας της Netto, επισημαίνοντας την τάση που καταγράφεται στα εκπτωτικά καταστήματα, όπου όλο και περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν πιο βιώσιμα τρόφιμα. Σύμφωνα με στοιχεία του Ομοσπονδιακού Κέντρου Διατροφής, ένας στους δύο καταναλωτές στη Γερμανία αγοράζει ήδη, περιστασιακά, βιολογικά τρόφιμα.