Οι καταναλωτές της Δύσης απομακρύνονται από την υγιεινή διατροφή

Οι καταναλωτές της Δύσης, από ό,τι φαίνεται, έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από την αντίληψη της υγιεινής διατροφής,

Οι καταναλωτές της Δύσης, από ό,τι φαίνεται, έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από την αντίληψη της υγιεινής διατροφής, σε αντίθεση με τους Ασιάτες, που ενδιαφέρονται περισσότερο για τις σωστές διατροφικές συνήθειες. Σύμφωνα με έρευνα από την εταιρεία επικοινωνίας Ingredient Communication, επτά στους δέκα καταναλωτές της Ασίας ανέφεραν ότι ενδιαφέρονται αρκετά να ακολουθήσουν μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, όταν την ίδια αντίληψη για τη σωστή διατροφή έχει μόνο το 38% των καταναλωτών της Δύσης.

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τον βαθμό στον οποίο διαφέρουν οι απόψεις σχετικά με τη διατροφή και την υγεία ανάμεσα στην Ανατολή και τη Δύση. Για παράδειγμα, το 39% των συμμετεχόντων από την Ασία θεωρούν ότι η κατανάλωση λιγότερων ποσοτήτων κρέατος συμβάλλει σε ένα υγιεινό πρότυπο διατροφής. Ωστόσο, την ίδια άποψη από τους καταναλωτές της Δύσης είχε το 25%.

Κατά συνέπεια, ένας ισχυρισμός υγείας για χορτοφάγους έχει σχεδόν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να επηρεάσει έναν καταναλωτή στην Ασία να αγοράσει ένα προϊόν από ό,τι έναν καταναλωτή στη Δύση (28% έναντι 10% αντίστοιχα).

Οι ερευνητές δήλωσαν: «Όταν πρόκειται για την υγιεινή διατροφή, η Ανατολή και η Δύση είναι κόσμοι αντίθετοι, ακόμα και σε αυτή την εποχή της παγκοσμιοποίησης». Επομένως, η βιομηχανία τροφίμων πρέπει να εστιάσει τις διαφορετικές απαιτήσεις των δύο πολιτισμών. Χρειάζεται, δηλαδή, μία στρατηγική που θα τις κρατά ευέλικτες στις επιμέρους αγορές.

Συνεπώς, θα πρόσθετε κανείς, τα ελληνικά προϊόντα των ήπιων παραγωγικών πρακτικών, εντείνουν την προσπάθεια για είσοδο στις αγορές της Ασίας.