Γιάννης Ταμπάρης
Το ελληνικό μέλι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Παρά την πανδημία του κορωνοϊού, ο Γιάννης Ταμπάρης και η Χρύσα Νικηφόρου, μελισσοκόμοι με έδρα το Πλατύ Μεσσηνίας, κατάφεραν να αυξήσουν τις συνεργασίες για εξαγωγή των προϊόντων τους, να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα με βάση το μέλι, αλλά και να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στην ελληνική αγορά.
Όπως εξηγεί ο Γιάννης, «γενικά, η ανθρωπότητα διανύει μια δύσκολη περίοδο λόγω της υγειονομικής κρίσης της COVID-19.
Όλοι οι κλάδοι και η καθημερινότητά μας περνάνε μεγάλες αλλαγές που πρέπει γρήγορα να τις αποδεχτούμε, να προσαρμοστούμε σε αυτές και να προχωρήσουμε. Το αρνητικό της φετινής χρονιάς ήταν οι ζημιές που έπαθαν συνάδελφοί μας μελισσοκόμοι από τις καλοκαιρινές πυρκαγιές, κάτι που μας στεναχώρησε πάρα πολύ.
Έτσι, εάν συνυπολογίσουμε την εποχή που διανύουμε, την κλιματική αλλαγή και τις καταστροφές, μπορώ να πω ότι ως εταιρεία έχουμε διαχειριστεί αρκετά καλά τις καταστάσεις. Το καλοκαίρι βγάλαμε τη νέα σειρά αλειμμάτων ‘‘SPREAD iT BY CHRISOMELO’’, με πρώτο κωδικό μας το φουντουκόμελο, ένα καινοτόμο άλειμμα από τραγανά ελληνικά φουντούκια, αλεσμένα με 100% ελληνικό μέλι, σε απαλή καρδιά πραλίνας, χωρίς ζάχαρη, χωρίς συντηρητικά και χωρίς φοινικέλαιο, κάτι που το κάνει κατάλληλο για παιδιά.
Γιάννης Ταμπάρης & Χρύσα Νικηφόρου: Οι μελισσοκόμοι που εξάγουν σε 14 χώρες
Επίσης, το καλοκαίρι υπογράψαμε συμβόλαιο τριετούς αποκλειστικότητας των προϊόντων μας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και πριν από έναν μήνα υπογράψαμε συμβόλαιο διετούς αποκλειστικότητας των προϊόντων μας στην Αυστρία, με την εταιρεία ILIOS-Grunes Gold, ενώ το 2021 πήραμε το χρυσό μετάλλιο στα Greek export awards στην κατηγορία Top export packaging.
Στην ελληνική αγορά, οι τζίροι μας είναι 50% αυξημένοι και πλέον τα προϊόντα μας διανέμονται αποκλειστικά από την εταιρεία Food Sales σε όλη την Πελοπόννησο. Για τα ποιοτικά τρόφιμα και συγκεκριμένα για το μέλι, η COVID-19 ήταν μια ευκαιρία και αυξήθηκαν οι τζίροι.
Οι καταναλωτές αυτήν τη διετία ψάχνουν τρόφιμα να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα και τα μελισσοκομικά προϊόντα το προσφέρουν αυτό, δεδομένου ότι είναι υψηλής διατροφικής αξίας. Επίσης, στις καραντίνες λόγω του ότι ο κόσμος ξεκίνησε να αθλείται περισσότερο κι έμενε πολύ στο σπίτι, ήθελε να τρώει κάτι υγιεινό κι έτσι το μέλι ήταν πολύ ψηλά στις διατροφικές του επιλογές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Κάθε νέα χρονιά, στοχεύουμε και ψηλότερα και, μάλιστα, έχουμε ήδη επαφές με νέες αγορές του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύουμε το 2022 να επεκταθούμε σημαντικά στην αγορά της Κύπρου, φτιάχνοντας έναν σταθμό αποθήκευσης και διανομής για τα προϊόντα μας κι ετοιμάζουμε νέα προϊόντα στη νέα μας ετικέτα αλειμμάτων SPREAD iT».
|