7ο Παγκρήτιο φόρουμ: Πλατφόρμα για συμπράξεις αγροτών και σούπερ μάρκετ

7-pagkritio-forum

Την ευκαιρία να συναντηθούν με ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων, αλλά και εκπροσώπους δικτύων διανομής, θα έχουν παραγωγοί και μεταποιητές αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων μέσα από την παρουσία τους στο 7ο Παγκρήτιο Φόρουμ προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και τα δίκτυα διανομής, που πραγματοποιείται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης (ΔΕΚΚ) στις Γούρνες Ηρακλείου, το Σάββατο, 24 Μαρτίου.

Η διοργάνωση του φόρουμ για 7η συνεχή χρονιά από τα τέσσερα επιμελητήρια της Κρήτης, έχει ως στόχο να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και ειδικότερα του γαστρονομικού τουρισμού.

Το Παγκρήτιο Φόρουμ διοργανώνεται υπό την αιγίδα και την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, τη συνεργασία του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, των Ξενοδόχων Κρήτης και άλλων φορέων, ενώ η φετινή διοργάνωση υποστηρίζεται και από την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία στέκεται αρωγός στην προσπάθεια προώθησης καινοτόμων δράσεων.

Σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν σήμερα οι διοργανωτές, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου κ. Μανώλης Αλιφιεράκης τόνισε «Το Παγκρήτιο Φόρουμ έχει βοηθήσει αποδεδειγμένα στην προσπάθεια ν΄ αποκτήσει ο τόπος μας ταυτότητα και τα τοπικά προϊόντα να βρουν το χώρο που τους αξίζει στα ξενοδοχεία. Έχουμε παραγωγούς και ξενοδόχους που έρχονται κάθε χρόνο στη διοργάνωση γιατί έχουν δει ουσιαστικά αποτελέσματα από αυτή τη συνεργασία».

Ο Στέλιος Ηλιάδης, βοηθός γενικός διευθυντής Δικτύου Νότιας Ελλάδας και Νήσων Αιγαίου, επεσήμανε ότι «Η Τράπεζα Πειραιώς στηρίζει ενεργά την πραγματική οικονομία της Κρήτης και συνεργάζεται στενά με τους επιχειρηματίες, τους επαγγελματίες και τους παραγωγούς, διαθέτοντας τεχνογνωσία, ολοκληρωμένα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία, που θα τους βοηθήσουν να αναπτυχθούν, να επενδύσουν και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί».

Η συμμετοχή στο 7ο Παγκρήτιο Φόρουμ είναι δωρεάν και φέτος έχουν δηλώσει συμμετοχή 204 παραγωγοί/μεταποιητές, 64 όμιλοι ξενοδοχείων (95 ξενοδοχεία) και 13 δίκτυα διανομής, οι περισσότεροι από τους οποίους είχαν συμμετάσχει και στις προηγούμενες διοργανώσεις, εξασφαλίζοντας επικερδείς συμφωνίες.