Αυτό το άρθρο είναι 86 μηνών

Οι έξυπνες συσκευασίες της E-LA-WON στο Επιστημονικό Συνέδριο του Πανεπιστημίου Δυτ. Αττικής

01/03/2018
2' διάβασμα
oi-exypnes-syskevasies-tis-e-la-won-sto-epistimoniko-synedrio-tou-panepistimiou-dyt-attikis-116418

Το πλαίσιο της έξυπνης συσκευασίας και το μάρκετινγκ με τα χαρακτηριστικά και τις νέες  καινοτομικές ιδιότητες διαμόρφωσε το 4ο Επιστημονικό Συνέδριο, με συντονιστή τον καθηγητή Σπυρίδωνα Νομικό Phd και Διευθυντή Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Νέες Τεχνολογίες και  Marketing. Έξυπνη Συσκευασία», που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και πρώην ΤΕΙ Αθηνών. 

Στο συνέδριο προέκυψαν εξειδικευμένες γνώσεις των τεχνολογιών παραγωγής των τυπωμένων ηλεκτρονικών διατάξεων «κεραίες» που εμφανίζονται στις συσκευασίες. Παρουσιάστηκαν οι λειτουργικές δυνατότητες για καινοτομικές εφαρμογές, καθώς και ο επιστημονικός χώρος του μάρκετινγκ μέσα από τις τεχνικές στην ηλεκτρονική επικοινωνία για δημιουργικές ενέργειες στη διαφήμιση και τις κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών.

Αρκετές οι θεματικές ενότητες με χαρακτηριστικές τις εξής: «Νέες τεχνολογίες και εξελίξεις στην προώθηση προϊόντων» και «το NFC σύστημα και κινητή τηλεφωνία – το μοντέλο έξυπνης συσκευασίας στην πρακτική του αξία στο Marketing».

Το πάνελ στελέχωσαν διακεκριμένοι ομιλητές με προεξάρχοντα τον καθηγητή Γεώργιο Αυλωνίτη, ο οποίος αναφέρθηκε στη συσκευασία ως πυλώνας της στρατηγικής Marketing των προϊόντων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ELAWON, Ιωάννης Καμπούρης, αναφέρθηκε στην «Ιστορία της συσκευασίας στην Αρχαία Ελλάδα – Case Study της ELAWON» με αναφορά στον «ψευδόστομο» αμφορέα της Μυκηναϊκής Εποχής, μέχρι τον «αρύβαλλο», ακόμα και τον «ασκό», με επιγραφές της Γραμμικής Β΄, όπου οι σκέψεις για τη μεταφορά και παρουσίαση των προϊόντων υπήρχε ανέκαθεν στη σφαίρα του εμπορίου. Γι’ αυτό και η εταιρεία επιλέγει Luxury-πολυτελείς συσκευασίες για την επικοινωνία των άριστων και ποιοτικών ελληνικών μοναδικών προϊόντων.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η εταιρεία E-LA-WON εκτός από χορηγός, συμμετείχε πιλοτικά στο σύστημα NFC, όπου πάνω από 350 σύνεδροι παρακολούθησαν τη λειτουργία μέσα από συσκευασίες ελαιολάδου και μελιού.

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: