Το δικό της γάλα λανσάρει η Αmazon

Μια νέα σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων με το εμπορικό σήμα Ηappy Belly λανσάρει η Amazon σε μια κίνηση, η οποία υπογραμμίζει την πρόθεσή της να ενισχύσει την παρουσία της στον τομέα των τροφίμων. Η διανομή των νέων κωδικών –από παστεριωμένο γάλα πλήρες μέχρι άπαχο γάλα, καθώς και κρέμα γάλακτος σε διάφορες εκδοχές– θα γίνεται μέσω της υπηρεσίας AmazonFresh, που είναι επί του παρόντος διαθέσιμη, έναντι 15 δολαρίων τον μήνα, σε ορισμένες μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Σιάτλ και Σικάγο). Είναι η πρώτη φορά που ο διαδικτυακός κολοσσός ρίχνει στην αγορά γάλα με δική του ιδιωτική ετικέτα, πέρα από αυτά δηλαδή που ήδη διαθέτει η αλυσίδα Whole Foods, την οποία εξαγόρασε το 2017.

Και τυροκομικά

Το σήμα Happy Belly παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ακριβώς την ίδια χρονιά, ως μάρκα, κάτω από την οποία «στεγάζονταν» διάφορα σνακ, ενώ από τον Οκτώβριο του 2018 η γκάμα του επεκτάθηκε και στα τυροκομικά. Αν και το ποσοστό των τροφίμων και ποτών στο σύνολο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της Amazon δεν ξεπερνά σήμερα το 2%, αρκετοί αναλυτές εκτιμούν ότι, αποκτώντας εντονότερη παρουσία σε κατηγορίες, όπως τα γαλακτοκομικά, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του «καλαθιού της νοικοκυράς», η εταιρεία θα είναι σε θέση να διευρύνει το πελατολόγιό της, αυξάνοντας τους συνολικούς της τζίρους.