Αντεπίθεση στο γιαούρτι από τη ΔΕΛΤΑ με νέο «διπλοστραγγιστό»

Tην πρώτη θέση στην κατηγορία των προϊόντων γιαούρτης βάζει στο στόχαστρό της η ΔΕΛΤΑ, με το λανσάρισμα του νέου διπλοστραγγιστού γιαουρτιού, που παρουσιάστηκε επισήμως την Τρίτη, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης.

Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλέστηκε η διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας, Άννα Κυδωνάκη, αυτήν τη στιγμή, η ΔΕΛΤΑ κατέχει τη δεύτερη θέση στον κλάδο τυποποιημένου γιαουρτιού σε αξία, με μερίδιο 17% (σ.σ. η ΦΑΓΕ εξακολουθεί να κρατάει τα σκήπτρα στην κατηγορία) και την τρίτη σε όγκο, με μερίδιο 15%. Ο στόχος, όπως πρόσθεσε η ίδια, είναι να πάρει η εταιρεία «τη θέση που της αξίζει», όπως και στο λευκό και φρέσκο γάλα και στο σοκολατούχο, που κατέχει ηγετικό ποσοστό στην αγορά. Ειδικά, ως προς το φρέσκο γάλα, σύμφωνα με τον διευθ. σύμβουλο της ΔΕΛΤΑ, Βασίλη Γληνό, η πρόσφατη επανατοποθέτησή του στην αγορά είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του μεριδίου κατά 2,2% σε αξία και κατά 2% σε όγκο.

Στην ίδια εκδήλωση, ο διευθ. σύμβουλος της Vivartia και πρόεδρος της MIG, Παναγιώτης Θρουβάλας, και ο διευθύνων σύμβουλος της MIG, Θανάσης Παπανικολάου, διέψευσαν κατηγορηματικά τη φημολογία περί πώλησης της Vivartia ή των θυγατρικών της, συμπληρώνοντας ότι δεν υπάρχουν σχέδια για κλείσιμο μονάδων ή για αλλαγές στην παραγωγική δομή. Υπογράμμισαν, δε, ότι μετά την επιτυχή αναδιάρθρωση του δανεισμού (σ.σ. ανέρχεται συνολικά σε 373 εκατ. ευρώ), το βάρος πλέον θα πέσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, η οποία, αξίζει να σημειωθεί, συνεισφέρει το 50% του συνολικού τζίρου της MIG. Οι ίδιοι αποτίμησαν το ετήσιο όφελος από την αναδιάρθωση στα 10 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον κ. Γληνό, η ΔΕΛΤΑ συνεργάζεται με 1.100 Έλληνες κτηνοτρόφους, απορροφώντας περίπου το 25% της ελληνικής παραγωγής γάλακτος. Το νέο διπλοστραγγιστό διατίθεται σε συσκευασίες των 200 γραμμαρίων με 10% και 2% λιπαρά, καθώς και σε συσκευασία του 1 κιλού, με 2% λιπαρά.